- Típus:155 Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:szürke
Tavaly azzal záródott az év vége, hogy eltört a kupplung. Azt gondoltam, hogy most már a szerkezet is sérült, de végülis "csak" a tárcsa adta meg magát (megint).
Vettem egy nagy levegőt és egy 3 tárcsás Tiltont. Szokni kellett elsőre, mert elég kemény és hirtelen fog. Ennek már bírnia kell...
A géptetőt újra kellett fényezni, mert megrepedezett a festék a sok hőtől a kivezető nyílásnál. Most hőállóbb anyag került rá, eddig jól bírja.
Ha így folytatódik tovább ez az E85 történet, jövőre nem lesz hol tankolni. A kb 250-320km-es hatótávolságot figyelembe véve ez komoly fennakadás. Persze mióta megvan a GTV alig járok vele, de ha nem lesz változás vissza kell alakítani benzinesre.
Még tavaly történt, hogy véglegesítettem a hifi kérdést. Maradtam a klasszikus elrendezésnél, elöl egy komponens szett, a csomagtartóban mélyláda. Alpine-Helix-Audison-Focal darabokból áll a rendszer.
Szépen szól és ha kell hangosan is. Legalábbis amennyire nekem kell. A csomagtartó persze eredeti funkcióját teljesen elvesztette.
Megtörtént az idei ébresztés. Olajcsere, szelepfedél tömítés csere, apróbb igazítások.
A szelepfedél tömítés kapott extra hővédelmet (1mm-es rozsdamentes lemezt körbebandázsolva), mert rendszeresen megadta magát. Feltételezem sok hőt kapott a leömlőtől.
1. a motor is erősödött
2-4. a kipufogó cserélődött rozsdamentesre
5. a leömlő és a hűtő között nem maradt sok hely
6-7. a wastegate már kívül van és kint is megy el
1. a lendkerék könnyebb lett
2-3. a kuplung pedig erősebb (a tárcsa azóta már rugós, ez nem bírta a rezgéseket és eltört)
4. hogy ne szakadjon le a bal láb: központi kinyomó.
(ez a pont inkompletto DCS munkája)
1. felkerült a 4 dugattyús brembo fék előre
2. a fekete speedline-ok alá 21mm-es pogácsa kellett volna, igy alapkészlet lett az integrale felni és új gumik is kellettek (205/45R16 Michelin Pilot Sport3)
3. hátul is fent vannak végre a gtv nyergek
4. a fékcsövek "megteflonosodtak" mindenhol
5-6. piros lett a szívócsonk és a szelepfedél
7. bekerült a zagato kormány és az extra órák
megjött a toronymerevítőm, már csak be kell rakni!
upgrade 02.11.: bent van! (az olajködöt meg majd egyszer, ha már jobb idő lesz lefotosoppolom a szelepfedélről...)
megerkeztek a GTV nyergek hatra, amiket az ebayen löttem. el is vittem öket a festöhöz, szürkek lesznek, mint az auto. folyt köv.
par hete megvasaroltam Hadada egyik regebbi kipufogojat, amit most sikerült ráapplikálni a kocsira. a turbotol a legvegsökig, 70es rendszer, janodob. az optika nekem 100%-os! a hangja meg egyszerüen elkepesztö... nem éppen halk, de még nem a hülyegyerekkategoria. nagyon élvezem...