- Típus:155 Q4
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1995
- Színe:szürke
Irhatnam, hogy tömitetlennek tünt a rendszer, meg hogy gyanakodtam a gumicsövekre es a csatalkozasokra, de nem lenne igaz. Egyszerüen ugy ereztem, hogy kell (!) az uj coooler. Meg a csövezes is. Szoval alfacska kapott elöre egy nagyobb közteshütöt, meg inox csöveket ügyes szilikon atmentekkel es vagany szeles bilincsekkel. A menetteljesitmeny nem valtozott, optikailag viszont mindig kicsit meghalok ha ranezek. Ez mar lassan a menyorszag...
3hetig tavol voltam, gondoltam ez tökeletes alkalom, hogy kedvenc csepeli szervizembe költözzön Il Signore Centocinquantacinque. Szokas szerint tökeletes munkat vegeztek a fiuk, amit innen is köszönök. A reszletek:
- fenyszoromoso deaktivalasa es kiköltöztetese a lökharitobol
- elsö lökharito megragasztasa (kb 6honapja tört el a sarka csak ugy magatol)
- lökharitó, geptetö, tükörhatlapok fenyezese
- elsö dobbetetek csereje (kösz Marklar)
- jobb tükör csereje (repedt volt a haz, kösz Marklar)
- olajcsere a megszokott Castrol 10W-60-nal
- üzemanyagszürö csere, mert a bioethanol tenyleg nagyon megkivanja (at sem lehetett fujni rajta)
- teli gumik fel
- müszaki vizsga
- es vegül, de nem utolso sorban kicsit visszakemenyitettünk az elsö konikon (most mar jo)
Visszakerültek hátra a gyári rugók. Túl gyengére sikerült a múltkor. Igy viszont jobb, mint gondoltam. Keményebb, de rossz úton sem pattog. És terheléskor sem üt fel. Próbaképp lágyitottam a Konikon, elsőre nem tűnik jó húzásnak, meglátjuk.
Na, kb. egy hete annyi a full széria Q4-nek. Elkezdtek hanyatlani a lengéscsillapítóim, gyakorlatilag kettő teljesen eltávozott, szóval új kellett. És ha már csere, akkor adjuk meg a módját. Kiokosítottam magam a netről és a témában nálam jártasabbakkal is elbeszélgettem, ergo immáron fejben futóműépitésben nagykirály vagyok. Tehát a megoldás: Koni sport gátlók és 25-30% erősebb rugók. Hogy ne kerüljön lejjebb (nem tudnék leállni a garázsba, meg különbenis) elöl feljebb lett hegesztve a rugótányér, hátulra meg távtartókat raktunk. Az eredmény: jó úton tökéletes, nagyon tetszik. Rosszabb aszfalton az eleje oké, a hátulja határeset. Ha a hátsó sor is foglalt, ami nálam nem szokott előfordulni, a hátulja határozottan nem jó, hamar felüt. Egyébként kanyarkirály! Sokkal jobb, mint amilyen volt! Költségek: Gátlók: 110e, rugók: 45e, átalakitások, távtartók, beépítés: 35e.