Mutasd

>> Szerviz2018-03-27

155ezer KM, olajszűrő 3k, üzemanyagszűrő 5,5k, légszűrő 5,7k, munka 5k, váltóolaj 2l, 8,3k.
A hátsó féknél hiányzott a bronzpaszta, így már egy ideje kicsit befogott....No comment.

 
>> Szerviz2018-03-16

A két első gumi kopott volt már nagyon ezért vettem 2db újjat. Semperit 225/50 r17 91y speed-life 2

 
>> Szerviz2017-11-05

Vettem 4 darab téligumit Hankook winter i*cept Evo2-t.

 
>> Szerviz2017-05-05

Nem ment a klíma, azaz csak tolta be a langyos levegőt. Elmentem átnézettem, és nyomáspróba alatt egy hatalmas lyukon távozott egy pillanat alatt a gáz. Tömszelence volt csak szerencsére a ludas. Új szelence 10k, O gyűrű 3k, feltöltés 10k, olaj 3k, próbák 9k, munkadíj 22k. Most hűt rendesen.

 
>> Szerviz2017-03-01

A megvétel után elvittem Tomihoz a vasat, hogy átnézzük rendesen, meg persze a tudott problémákat is orvosoljuk. Első teljes fék csere (TRW), vezérlés csere+vízpumpa (GATES), összes szűrő, olaj (Selénia WR5w30), mindkét oldali féltengely gumiharang, jobb első kerékdob, billenésgátló.

TRW tárcsa 330mm: 45.000 Ft, pofák 14.000Ft, Szerelés 7.500Ft
Féltengely gumiharang szett: 9.000Ft, Kerékdob: 7.500 Ft Szerelés: 15.000 Ft
Olaj: 19.500 Ft, szűrő: 2600, pollen: 5.200, üzemanyag: 6.000 Szerelés: 5.000 Ft
Vezérlés+pumpa: 46.500 Ft, fagyálló: 3.000Ft Szerelés: 20.000 Ft
Billenésgátló: 19.000Ft szerelés: 10.000Ft
Haspajzs csavarok: 10db 3.000 Ft.

Anyagok összesen: 181.000Ft Szerelés: 57.500Ft

Km óra állása: 140.600 Km

Szegény kisegér valahogy befért a légszűrő alá...