Sajnos "Engine failure" probléma jelentkezett, így elvittem Gáborhoz, hogy mondjon valamit. Turbónyomás probléma volt a hiba előidézője. Az egyik vákuumcső borítása repedt volt, de a végén, így kivágtuk azt a részt belőle. A hiba elmúlt. DE csak 2 napra. Újra visszavittem, így tovább nyomoztak az ügyön. EGR-t tisztítottak és turbó nyomás szenzort is, ami állt a szmötyiben, de fejtetőig. Az egész egy nagy massza volt. Pár napra rá, újra előjött a hibaüzenet, de szerencsére azóta nem jelentkezett. Következő lépés egy új turbónyomás relé lett volna. Remélem erre nem kerül sor.
Ervinék cserélték a fullos szettet. Mindkét szíjat, feszítőgörgőket, vízpumpát. Sajna az egyik gyertya a kivételkor eltört, így azt is kellett cserélni. A vezérlés 3 foggal el volt állítva. A fogyasztásom remélhetőleg csökkenni fog.:) 15 ezer volt a szerelés, és 50 az alkatrész.
Óra állása: 250012 Km
Ervinék cserélték a fullos szettet. Mindkét szíjat, feszítőgörgőket, vízpumpát. Sajna az egyik gyertya a kivételkor eltört, így azt is kellett cserélni. A vezérlés 3 foggal el volt állítva. A fogyasztásom remélhetőleg csökkenni fog.:) 15 ezer volt a szerelés, és 50 az alkatrész.
Óra állása: 250012 Km
Megtörtént az olajcsere. Friss Selénia csörgedezik újra benne! 245600 km
Már hetek óta kellemetlen nyikorgás jött a kocsi hátulja felől. Ervinék műhelyében azonnal lokalizálták a hibát és korrektül gyorsan orvosolták is. A keresztlengőkar volt rozsdás, kopott csapágyak...12 volt az alkatrész és 10 a munka. Innentől kezdve felejtve van a neves Alfa szerelő...
Már hetek óta úgy jártam vele, hogy azt vártam mikor megy annyira szét, hogy az út mellett maradok. Szerencsére ez nem következett be. Egy LUK kuplungszett került a régi helyére, amin látszott már nagyon, hogy érett volt a cserére. Most olyan mint a vaj. Ég és Föld a különbség!
Kilóméteróra állása: 244121km
Műszaki letudva. Semmi gond nem volt vele. Teljesen rendben volt minden! Ha pécsieket érdekel gyors, jó, műszaki az keressen nyugodtan!
András bácsinak köszönhetően, beszereltem a pollenszűrőtartót a vasba, és így már szűrt levegő jöhet befelé. Mindezt abban a Karácsony körüli viharban sikerült megejtenem, így amikor éppen befejeztem a procedúrát, a szél belekapott a motorháztetőbe, és a tartóját kiszakította a kasztniból! REMEK! :-)
Újra friss Selénia 20k 10w40 csörgedezik a vasban. 229250km
Pollenszűrőt is akartam cserélni, ha lett volna mivel...most próbálok egy tartókeretet keresni hozzá.
Vettem egy "1teles" Yokohama téli gumit is, majd kiváncsi leszek mit produkál.
Nem akartam bajlódni a kulccsal ,ezért bele rakattam egy távirányítós központi zár nyitót.