155ezer KM, olajszűrő 3k, üzemanyagszűrő 5,5k, légszűrő 5,7k, munka 5k, váltóolaj 2l, 8,3k.
A hátsó féknél hiányzott a bronzpaszta, így már egy ideje kicsit befogott....No comment.


A két első gumi kopott volt már nagyon ezért vettem 2db újjat. Semperit 225/50 r17 91y speed-life 2
Vettem 4 darab téligumit Hankook winter i*cept Evo2-t.
Nem ment a klíma, azaz csak tolta be a langyos levegőt. Elmentem átnézettem, és nyomáspróba alatt egy hatalmas lyukon távozott egy pillanat alatt a gáz. Tömszelence volt csak szerencsére a ludas. Új szelence 10k, O gyűrű 3k, feltöltés 10k, olaj 3k, próbák 9k, munkadíj 22k. Most hűt rendesen.
A megvétel után elvittem Tomihoz a vasat, hogy átnézzük rendesen, meg persze a tudott problémákat is orvosoljuk. Első teljes fék csere (TRW), vezérlés csere+vízpumpa (GATES), összes szűrő, olaj (Selénia WR5w30), mindkét oldali féltengely gumiharang, jobb első kerékdob, billenésgátló.
TRW tárcsa 330mm: 45.000 Ft, pofák 14.000Ft, Szerelés 7.500Ft
Féltengely gumiharang szett: 9.000Ft, Kerékdob: 7.500 Ft Szerelés: 15.000 Ft
Olaj: 19.500 Ft, szűrő: 2600, pollen: 5.200, üzemanyag: 6.000 Szerelés: 5.000 Ft
Vezérlés+pumpa: 46.500 Ft, fagyálló: 3.000Ft Szerelés: 20.000 Ft
Billenésgátló: 19.000Ft szerelés: 10.000Ft
Haspajzs csavarok: 10db 3.000 Ft.
Anyagok összesen: 181.000Ft Szerelés: 57.500Ft
Km óra állása: 140.600 Km
Szegény kisegér valahogy befért a légszűrő alá...








Nagyon elkezdett füstölni és nem is ment úgy az autó, ahogy kellett volna. Egy furcsa fütyülést is hallottam, ami a nem megszokott turbóhang volt. Elvittem Tomihoz és egyből kiderült, hogy a csövem el van a felső csonknál repedve elég rendesen. Colostól rendeltünk gyári csövet, mert után gyártott sehol sincs. Gyári száma: 60688601
A füstölés megszűnt, az erő visszatért! :)
KM : 206000


RÁDIÓKÓD: 1424
Tomihoz elvittem a vasat, mert csúszni kezdett a kuplung 5-6-ban.
Valeo gyári kuplung szett került bele. 42 e Ft Váltóolaj 6e Ft.
Kopogott a bal eleje, ott is cserélve lett a lengőkar, alsó, felső: 43 e Ft
Motortartó bakok is cserélve lettek, mert nagyon rossz állapotban voltak: 28 e Ft
Bal hátsó kutyacsont is kuka: 6 e Ft
Olajcsere : Selénia WR 5w30 Csabától: 16 e Ft/5l
Mann olajszűrő: 4 e Ft
Km állás: 197000



Az első lengőkar csere után elvittem futómű állításra, ahol észrevettem (ÉN), hogy a hátsó torziós rúd hajlott. Elvittem Pistihez és egy 20 tonnás préssel vissza egyengette az acél darabot. Így már be lehetett állítani a futóművet. Kiderült, hogy kerékdölést nem lehet az autón állítani, de szerencsére még így is határértéken belül volt, illetve az is, hogy nem volt törve mert az összetartása a váznak 0,00 "eltérést" mutatott.
km: 184500
Munkadíj: 8000 Ft
Futómű beállítás: 5000 Ft


A jobb eleje nagyon nyeklett, időszerű volt a lengőkar cseréje.
FRAP szett került bele Pisti műhelyében.
Alkatrész 35000Ft
Munka: 13000 Ft
Km: 184100 Km



Végre jutott rá idő, hogy lecseréltessem a szűrőket. Új pollen, levegő, olaj, és üzemanyagszűrő került a régiek helyére. MANN Filter a pollent kivéve mindegyik. Sajna a pollenből rosszat kaptam, így kellett egy újat venni, olyat ami 2 darabból áll. A képen lévő a rossz. Csabától vettem Selénia WR 5W40-et, de azt mondta, hogy a részecskeszűrős autókba lehet 5W30-at is tenni. Lehet a következő cserekor kipróbálom. A klíma is át lett fújva habbal, ha már a pollenszűrő ki lett szedve. Most citromillatú az autó...túlságosan is. Köszönet érte Pistinek from Pellérd :)!
Szűrők: 16k
Olaj: 13k
Szerelés: 10k
KM: 183800
