Márciusban elhatároztam, eladom a 147-est. Feltettem a www.hasznaltauto.hu-ra. Múlt szombaton jött is egy érdeklődő (az első) és kb. 10 perc ellenőrzés után le is foglalózta. A központi zár meghibásodása miatt (amit Csöriék javítottak meg) ma történt meg az átadás.
Az autó Tassra került és egy igazi Alfa Romeo rajongó lányáé lett.
Az autó kevesebb mint 2 évet volt nálam és kb. 17.000 Km-t mentem vele. Garázsban tartottam, kíméltem, rendszeresen karbantartattam és ellenőriztettem. Szervizelését végig a Csörgő Szerviz-re bíztam, akiknek külön köszönet a szakszerű és gyors munkákért.
Most egy igazi málhás autót keresek, de terveim szerint 4-5 év múlva visszatérek a márkához.
Ciao Amici!
Sajnos tavaly egy parkolásnál sikerült nekitolatnom egy oszlopnak. A lökhárító nem repedt el, csak lepattant a festék és lehorzsolta. A héten a lökhárító le lett fényezve.
2 hete a garázsban sajnos észrevettem, hogy az autóból csöpög a szervóolaj. Pár fényképet készítettem és elküldtem Csörinek, aki azonnal tudta a hiba okát. Az egyik nagynyomású hidraulika cső elszállt a toldásnál. (10 évet bírt)
A héten megtörtént a csere, kaptam új Marelli akkumulátort is és egy műszaki vizsgát. Mint eddig mindent, természetesen ezt a Csörgő Szervízre bíztam. Köszönet a gyors és szakszerű munkáért!
Ma felkerültek a téli kerekek is. Nem akartam addig várni, amíg a gumisnál kígyózó sorok lesznek.
Ma új kuplung szettet (Valeo) és kinyomócsapágyat (Sachs) kapott az autó. Télen néha fémes, súrlódó hangot adott a kuplung, ami a már beteg kinyomócsapágyra utal. És már volt benne kb. 110.000km is, valamit jó pár kartárs blogjában olvastam már szétesett csapágyakról és beesett kuplung pedálokról. Azért, hogy ezt elkerüljük, a csere melett döntöttem.
Csöri szerint azonban annyira nem volt még oda, bírta volna még ideig-óráig, de valószínűleg, a lehető legrosszabb helyen és időben esett volna szét. És persze nem akkor kell cserélni, mikor már trélerre van szükség.
Természetesen a cserét a Csörgő Szervízre bíztam. Köszönet a szakszerű munkáért!
(a képeken a kiszerelt gyári kuplung szett és kinyomócsapágy látható)
Ma megjöttek az interneten rendelt vadonatúj Hankook Icebear W440-es téligumik. ADAC teszt alapján a különösen ajánlott értékelést kapta. Elég új gyártásúak a gumik, 2010 24. hetén készültek.
Tegnap kikérdeztük az ECU-t. Szerencsére a megtett km-t nem tekerte vissza az előző tulajdonos, így megnyugodtam.
Megkezdődött a télre való felkészülés is. Interneten sikerült vásárolnom 4 db szinte vadonat új állapotú 15" átmérőjű, 6,5" széles acélfelnit. Még a szelepek is benne vannak. Amúgy egyenesen Borsod megyéből érkezett és olaszországi rokon hagyta itt. :) Természetesen én mindent elhiszek.
Habár a megtett km (kb. 9200km) nem indokolta volna, de mivel eltelt egy év az előző olajcsere óta, ma ez is megtörtént. Természetesen vele együtt új olajszűrő, légszűrő és aktívszenes pollenszűrő is került az autóba.Valamint Csöri ellenőrizte a futóművet és a hátsó féket is. Megnyugtatott, minden rendben van.
Köszönet a szakszerű munkáért a Csörgő Szervíznek!
Ma pont egy éve, hogy hazahoztam. Az elmúlt 12 hónap során kb. 8000km-t tettünk meg.