Az előző szervíznél elmaradt a Szolenoidszelep cseréje, mert teljesen kiment a fejemből. Amit még meg akartam nézetni az a kuplung volt ami az én leírásomban elég karcos volt főleg bemelegedés után. Átnézetés után sajnos kiderült, hogy nem a kinyomócsapágy csak... Nem sokat vaciláltam és kicseréltettem az egész kuplungot lendkerékkel, kuplunggal, kinyomócsapággyal együtt. szóval kicsit megugrott a költségkeret. De a változás szinte leírhatatlan a kuplung az tényleg leírhatatlan. A szolenoid cseréje viszont a motor hangján és járásán dobott iszonyat nagyot.
Végre ki lett cserélve az EGR ami már nagyon esedékes. az egész egybe lett kötve 1 olajcserével.
meg kellett már lépnem 1 újabb felülvizsgálatot a nagy orrbólogatás miatt. Már nagyon elegem volt belőle. Mint kiderült az első keresztmerevítő volt galyra menve. A csere csak a gyári alkatrésszel semmi kókányolás. Hazafele leírhatatlan volt a változás. Nagyon nagy mértékben növekedett a stabilitás és az úttartás és ami a lényeg a bólógatás megszűnt.
turbócsőcsere+EGR tisztítás+ olajcsere
Eljött az eddigi utolsó extra ideje , a fóliázásnak. Jóbarátom tanácsára 1 Mosonmagyaróvári céghez ( Szabófólia) jelentkeztem, be 1 nagyon fontos indok miatt. Mégpedig azért, mert olyan technilával teszik fel a fóliát a kocsira amihez nem kell szétbombázni a kocsit. Kicsi késéssel érkeztem, de szerencsére 3-an álltak neki feltenni az ablakokra. CSak dicsérni lehet őket mert nagyon profin és ami nem utolsósorban hamar megcsinálták a kiválasztott ablakolkat. A végén még a szélvédőmből is kivetettem velük 3 nagyobb kőfelverődést.
Hát kicsit meglepődtem mondhatjuk úgy is mikor a Bakonyban Farkasgyepű fele a 82-en emelkedőnek felfele 1 nagyot bökött a kicsike és elkezdett a sárga motorvisszjelző villogni. A teljesítmény a nyomatékkal együtt nagyon leredukálódott. Kis idő után jobbnak láttam félreállni és felhívni a szerelőm, aki megnyugtatott, de le nem nyugodtam teljessen. Pihentettük még 1 kicsit majd inkább hazamentünk. Visszafele újra érződöt erő talán nem annyi. Amikor lett rá idő el is vitettem a szerelőmhöz aki átnézte és mint kiderült a turbonyomás érzékelője volt elmozdulva kitisztították és visszaszerelték. Még a kuplungvezérlőt kellett megiazítani. Teljessen átnézték a kicsikét és felhívták a figyelmemet, hogy a kuplungom már nem a legjobb de még használható csak figyelni kell rá és legyek felkészülve rá. Amúgy újra nayon harap a kicsike :)
Hát elérkezett az idő(a jó idő), hogy felkerüljenek az új kerekek. De csak akkor vettük észre, hogy olyan csavarokat kaptam hozzá aminek több mint érdekes a feje ami nem is baj csak nem küldtek hozzá célszerszámot. Nagy nehzen találtunk Győrben 1 hasonlót amivel meg lehetett húzni, mégha nem is teljessen. Persze reklamálás után egyszerre küldték a célszerszámot, ennyiből teljessen korrektek voltak.
Végre megint volt időm foglakozni a kicsikém csinosításával és rendeltem gumikat az új felniszettemre. Kisebb segítség után rendeltettem Vredestein Ultrac Sessanta 17collban :D:D. Nem mellékessen a Giugiaro tervezte a Giugiaro által tervezetten gurul :D:D. Na ez odab... :D:D. Amint megjöttek fel is tetettem a felnikre. Nagyon jó lett az összkép :D
Végre megérkeztek a kiválasztott felniszett MAK Ice Corse 17x7-s méretben. Nem ez volt az elsödleges választás, de ebböl volt ez is nagyon tetszik.
Ez is eljött ennek is az ideje, az első műszaki. Az előre megbeszélt időpontra vittem a kocsimat a szerelőmhöz. Kicseréltettem a motorolajat, első izzókat ablaktörő lapátokat, meg nézzék át a futóműveket és a fékeket. Semmi kölönösebb problémát nem találtak, és a műszakin is simán átment.