Tagok >> HL_75 >> 75 2.0 Twin Spark >> Blog
- Típus:75 2.0 Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1989
- Színe:fekete
- központizár javítás, időszakos kontakthiba
+ fék nem tetszik : nyomáspont, fékhatás. Akkor is sz@r ha műszaki megvolt, kb ok
+ futómű beállítás : kész, ok
- ablakmosó tartály csere, folyik
- fűtött lambda bekötés ECU-ba
- HighOctane mód bekötés kapcsolóval
- jobb első ködlámpa : próbalámpa tud világítani de ködlámpa nem pedig jó
- olajnyomás mérőműszer + mezei olajnyomás jelző : nem müködik
- tolótető keret hátul túl közel van tetőhöz, fényezett betét beleér tetőbe, tetőkárpit leszed, keret alátét, vissza
- klíma NOK
- gázrendszer : keverőfejes rendszer cserélje befecskendezősre
- alvázvédő lemosása higitóval
- önindító visit
amit esetleg cserélni kellene :
- kormánykerék ? gyári 380mm-esnél kisebb de nem sokkal
- műszeregység keret
- műszeregység két szélén a kapcsolók+ a két kis keret ha hibátlan
- alfa controll... ha hibátlan
- olajnyomásmérő ?
- bal első ajtóbehúzó
- ajtók "reteszelője", amit fel-le lehet húzni /amit központi zár mozgat
- ajtókárpit, bőrkárpit... :D
- ablakmosótartály ! + motor
- gyári emelő
- ködlámpa, jobb első
- tanksapka
- hátsó ablaktekerő takaró
szerelő I. : 25000
szerelő I. 2. kör 6000
gázbiztonsági próba 7600 (4500 + 3100)
műszaki vizsga 16000
okmányiroda 12000
új gáztartály 90 literes..., 2021-ig érvényes + 5 év... 22500.- ft
új multiszelep 15000.- ft
+ gázbiztonsági próba 5000.- ft
+ apróságok
1. donor váltó 40000 grrrrrrrrrrr, szopás...
2. donor váltó 30000 jó kuplung, nem piszkált gyári, Köszi Szaki!
váltó, speer,kuplungfelújítás : 91000 Köszi Ali76!
hátsó féktárcsa QH 2db, 15000
fékbetét Mintex 6500
kürt 1500
kuplungcsövek 3000
---------------------------------------------------
117000
Tolótető betétre műanyaglemez visszaragasztva, kárpitoról szivacs eltávolítva, felragasztva.
Tetőkárpit lóg, leszedem egészet, újra alkotom.
S nem Pattex-el hanem hőálló kárpitragasztóval.
Épp elakadtam, nem tudom visszapillantót és környékét hogy kell tovább bontani, s nem flexxel...