Tagok >> HL_75 >> 75 2.0 Twin Spark >> Blog
- Típus:75 2.0 Twin Spark
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:1989
- Színe:fekete
Kicsit tartottam a témától, mivel életemben nem volt dolgom szilentekkel, de teljes siker.
Satu segített kinyomni, bepréselni.
:) a 4 zsír új lengéscsili boltban, Áfá-val együtt volt 15900 Ft!!! :)
Láng Autó utolsó 4 darabja 75-ös Alfához.
+ ez+az...
Azért ha összeadjuk azt az 1-1 mm-t amik ezek engedtek akkor nem csodálkozom hogy kerék beleért a kerékjáratba.
DeDion keret és váltó végre két külön darab, szétszedve.
Speer mintha nem müködne, tekerem hardyt, lefogom egyik féltengelykihajtás könnyedén és pörög a másik.
Fékek új tárcsával, betéttel teljesen rendben lesznek.
Hasznos nap volt, jól haladtam.
- Első fotón látszik hogy néha kerék beleért a kerékjáratba, 225/15R18-as kerék.
Kb 10-15mm-es oldalsó mozgás eredménye. Ez még ok ?
- Jobb hátsó-felső rugótányér
- Z tengelyvég szilent nem engedte el csavart, flex hatott
folyt. köv.
- kardántengely lekötve
- kuplungcső lekötve (kell majd egy új... grr)
- sebváltórudazat lekötve
Z tengely szilentjének csavarja nem adja magát.
Majd kap flexet és vágókorongot...
Ma nem volt időm, energiám autó alatt fetrengeni.
Szelepfedelet viszont levettem.
Ki mit lát ezen a vezérműtengely bütykön ?
S mi az a "Ez mi ?" ? Passz részemről.
- lengéscsillapító lekötve
- stabilizátor lekötve
- fék, kézifék lekötve
- Z-tengely : anya levéve
De mi az a sárga bigyó ? Sebességmérő jeladója ?
Holnap már csak kardántengelyt kell lekötni és jöhet is ki a cumó.
Onnantól lesz drága...
Kipufogó kijött autó alól.
Harditárcsa kuka.
Baloldali hossztartó nem rohadt el 100%ban.
Valszeg nem tett neki jót a leömlő hőterhelése.
Összerakáskor kap is majd egy azbesztbandázst!
http://dinamitkipufogo.hu/azbeszt.php
S íme egy szép példa, így kell restaurálni.
http://capabmwforum.hu/index.php/topic,363.30.html