A művelet sikeres végrehajtásához nem árt egy vékony mindenhova beférő kéz. Most pedig lássuk a műveletet a képek sorrendjében.
1. Az akkutól szépen el lehet vinni a tápkábelt hátra az utastér irányába a többi vezetékkel együtt.
2. Nem feltétlenül kell átfúrni a tűzfalat. Pláne komoly elhatározás mellett, hogy ma be fogom kötni az erősítőt, és fúró hiányában. Csak meg kell találni a kábel útját.
3. Az ideális hely nálam az első szélvédő előtt volt, ahol a műanyag alatt volt egy gumival ledugózott lyuk, ami pont azt várta, hogy elvegyék a kábelszüzességét. Sikerült is szűk lyukat ejteni rajta, de tényleg a lehető legkisebb lyukon érdemes kicsit erőlködve áthúzni rajta a kábelt, nehogy komolyabb víz érkezése esetén beázzon.
4. Az utastérbe érve már csak meg kell találni a belépési pontot, majd a küszöbök alatt elvinni a hátsó ülésig. Érdemes számolni azzal, hogy a küszöb és a b oszlopot takaró műanyag levételekor könnyen elpattanhatnak a tartó fogak, tehát ésszel! A kábelt pedig úgy kell elvezetni, hogy a lehető legközelebb kerüljön a fémhez (emlékeim szerint), különben a visszarakott küszöb eláll kissé, az pedig nem szép látvány. Szintén érdemes megfontolni, hogy az audio rca és a tápkábel ugyanazon az oldalon elvezetve jelentős helyet foglal a küszöb alatt, így kissé feszült a küszöb nekem visszarakáskor, de hát én már csak ilyen kényelmes vagyok.
5. A hátsó üléshez érve a legegyszerűbb átviteli pontot középen a könyöklőnél találtam, így nulla karosszéria sérüléssel sikerült hátrajutni a csomagtartóig.
6. A megérkezett kábeleket én egyszerűen bevezettem a pótkerék helyén található javítócsomag és egyéb nyalánkságok dobozába, így nem foglal jelentős helyet a csomagtartóban, nem sérül, nem ütődik neki semmi. Az erősítőm méretéhez tökéletes !
7. A többi kábelt is szépen behúzva már készen is van a hadművelet. Elsőre nem volt egyszerű, de másodikra már kb. egy óra alatt meg tudnám csinálni. Szemfüleseknek: Az utolsó autóm, amiben elakadásjelző háromszög volt egy Renault 19 volt, amihez több mint tíz éve jutottam hozzá. Azóta vándorol velem autóról autóra. Ha valakinek van elfekvő Alfa Romeós, azt örömmel fogadom.
Ma bekerült az erősítő és a mélyláda az autóba, és végre bekötöttem a jelátalakítót, úgyhogy most mély. Nagyon mély. Ennyi viszont kell az autóba. Persze csak szolidan. Nem szeretem, ha elmegyek valamerre az úton, és utánam néznek, hogy milyen egy idióta ez.
Az erősítő és a láda is régi szerzemény. Kellemes hangja van, pedig már több mint hat éve boldogítjuk egymást.
Nem is értem, hogy a mélyláda miért nem alapfelszereltsége az autóknak...