- Típus:147 1.6TS, megnövelt Progression :)
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Diavolo Rosso
Multkori diagnosztikán hibát mutatott a kuplunpedál kapcsolónál. Nemis nagyon tulajdonítottam neki jelentőséget, amíg utánna nem olvastam. Az alábbi kisebb iromány után döntöttem úgy, hogy rámozdulok a témára:
"Kuplungpedál kapcsoló
Működési leírás:
A kuplungpedál kapcsoló szolgáltatja a jelet, hogy a kuplungpedál működtetve van-e vagy nincs.
Az Üzemanyag mennyiség szabályozás rendszer komfortfunkciója megakadályozza a motor rángatását.
A kuplungpedál működtetésekor rövid időre lecsökken a befecskendezett mennyiség.
A kuplungpedál kapcsoló> részegység jelét a következő rendszerek használják:
- Üzemanyag mennyiség szabályozás
- Menetsebesség szabályzás
- Motor vezérlőegység
Kihatások a kuplungpedál kapcsoló kimaradása esetén:
- Bejegyzés a hibatárolóba.
- A motor vezérlőegység elindítja a kényszerjárati programot."
Ergo erősebb lesz a motorfékem, az injektorok is lelövik magukat amikor mindegyik pedál felvan engedve. Nameg az egésszel úgy voltam, hogy ilyen kis alaktrészen ne múljon :) Remélem siekrrel járok a cserével. Előreláthatólag a katalizátorral egy időben lesz ez is kicserélve.