- Típus:147 1.6TS, megnövelt Progression :)
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Diavolo Rosso
Megtörtént, ismételten Petronas SYNTHIUM Racer 10W-60 ment bele, természetesen szűrővel együtt.
km állás: 159.711
Kapott ma 2 új nyárigumit előre. A választár a Cordiant Sport 2 gumikra esett...egyenlőre okésnak tünnek. Nagy teszt holnap...Horvátország jövünk!
km állás: 149.462

Eltelt 5év és 50.000km. Ennek örömére kapott új vezérműszíjat, feszítőt, görgöt, vízpumpát, olajat szűrőstől, szelepfedél tömítést, valamint egy újrametszett olajleeresztő nyílást új dugóval.
Km állás: 148.755
Valami egyszerű megoldás érdekelt, így úgy döntöttem magam készítek egy telefon kihangosítót. Az alany egy egyszerű headset volt. Maga a kihangosító egy 4 pólusú jack dugóval csatlakozik a telefonhoz, amin keresztül a rádióra küldi a hangot. Rádión a cd tár helyére kötöttem a hangot, így telefonálás előtt meg kell nyomnom az "SRC" gombot, hogy a cd tárra váltson. Mikrofont a km óracsoport keretének aljába építettem be, csak egy apró lyuk árulkodik arról, hogy ott van. A jacket pedig a kartámasz alatti hosszúkás mélyedésben vezettem ki, amúgyis ott tartom legtöbbször a telefont. Egyedüli hátrány talán, hogy ugyanúgy a telefonon kell fogadni a hívást, valamint van némi interferencia, de mindettől eltekintve tökéletesen működik.
Természetesen minden vezetéket bevontam textil bandázsszalaggal, mint ahogy azt illik.






Mióta nálam van a kocsi (5éve), azóta nem működőtt a tolató lámpám. Annyira nem izgatott, de most jött egy ötlet, amit tett követett, rendeltem egy újat és kicseréltem. Kb 5 perces művelet volt az egész.
Neten olvasgattam külföldi oldalakon a témában és egy érdekes dologra bukkantam az ajtóhatároló durrogásának megszüntetésére.
A határoló szárának végén a tengely szokott kikopni, így nyitáskor és csukáskor "lők" egyet a határolószár lyukán. Egy kb 2mm vastag fémlemezből vágtam ki a fotón lévő formát, amit a határoló konzolja és a határolószár közé illesztettem be és a konzol csavarjával fixáltam. Az eredmény tökéletes, megszűnt a durrogás és vajpuhán, csendben nyitható az ajtó :)
km állás: 141.100


Már egy idelye dadogóssan ment a kocsi, a jelenség ugy 2-2,5k fordulat között jelentkezett. Piszkos gyertyákra gyanakodtam,de pucolás után is megmaradt a jelenség. Egyik este már check engine hibát is dobott,aminek meg is örültem,mert így legalább kiolvashattuk,hogy mi is lehet.
P0300 és P0304 hibákat dobta a negyedik hengerre. Ez gyujtás kimaradás hiba. Így rendeltem egy bontott trafót kábellal,amit ma ki is cseréltem.
Egyenlőre nagyon úgy tűnik eltünt a dadogás,de az igazi teszt a napokban várható,mivel napi 80km-ert utazom vele.
km állás: 140.900
Megtörtént, ismételten Petronas Synthium Racer 10w60 került bele...nekem bejött.
km állás: 138.200
0
868