Mutasd

>> Esemény2010-10-15

Bepucoltuk a falvégeket, kijavítgattuk a falon a repedéseket...szerintem már látszódik az alagút vége :)

 
>> Esemény2010-10-13

Ma kikaptuk a falat...először kővágó sarokcsiszolóval meghúztuk a vonalát lefelé mindkét oldalon, majd jöhetet a bontás. Szállt is a por rendesen. Lényegében már be bírnék parkolni, de hely híjján a garázsokba hordtuk egy rakásra a hulladékot :-/ Node remélehetőleg a hétvégére ez is megoldódik, bepucoljuk a falvégeket és neki lehet látni a garázsajtó csöppnyi átalakításához (elméletileg csapágyakat kap, hogy könnyebb lehessen a felnyitása)

 
>> Esemény2010-10-12

Elérkezett a nap, amikor magára a garázsra koncentrálhattunk. Tegnap sikeresen beparkoltam és beigazolódott a gyanúm: nem lehet kinyitni az ajtókat a szük hely miatt :D
A terv: a falnak mennie kell :D
Egy 2,2méter hosszú "I" profillal támasztottuk alá azt a részt, ami alól kilesz ütve a fal a két garázs között. Először egy kis hidraulikus emelővel az egész hóbelebanc lassacskán fel lett emelve, majd nagynehezen becsusztattuk a profilt a helyére...potom 5 óránba tellett...khömmm, profik vagyunk, nincs mese :P
Hátra van a maradék fal kibontása, majd annak szépítése...folyt köv...

 
>> Esemény2010-10-09

Ma ki lett zsaluzva a szegély, majd be is lett öntve frakcióval. Szépen lelett símítva a teteje...ennek titka:
Cementel meghinteni, majd spaklival addig símogatni, míg levecses nem lesz :P Így állítólag nagyon kemény és ellenálló tud lenni.
Most pár nap csend lesz (köt a beton), majd következhet magának a garázsnak az alakítgatása...közfalat kell bontani meg minden...majd lesz arrol is beszámoló :)

 
>> Esemény2010-10-07

Ma a betonozásról szólt a délután. Faterom délelőtt szépen kizsaluzta, meg bevasazta a területet. Munkábol hazaérve már kevertük is a betont kézi erővel (jó testedzés). Összesen 6 talicska sódert, meg 1,5 zsák cementet nyelt el a terület... Behelyeztük a vasakat a napokban kiöntendő szegélynek is.

 
>> Esemény2010-10-06

Hétvégén eladtam a régi autómat, így felszabdult egy garázs itthon. Node a probléma "csupán" annyi, hogy nehézkes a beállás, mivel sokat kell kanyarogni :-/ Így muszály a kertből pár falatnyit elhódítani. Ma ezt csináltuk, kimértük, kilapátoltuk a földet, zsalut összeraktuk...holnap ha minden igaz ki is lesz öntve betonnal :)
A képen ami barna (föld), ott a kert volt, ami beton, az úgy volt egy betonszegéllyel...igen, szar volt még a régi fiatommal is kitolatni a garázsbol...talán így könyebb dolgom lesz Pirivel :)

 
>> Szerviz2010-10-04

Ma gondoltam elviszem kipucoltatni a gyertyáimat...ürge neki is kezd, mindent flottul kipucol, összerak, majd indítás után sziszegő hangon valahol kifujt a motor. Kinyomoztuk, hogy az egyik trafótol jön a hang. Na mindent vissza lebontani...kiakarta csavarni a gyertyát, amikoris az beletört a blokkba. No nemhogy a fos kúszott fel az agyamig! Szerencsére 15percnyi munka árán kicsavarta a menetes szárat és belekerült egy másik, vékony szárú gyertya.

>> Szerviz2010-09-09

mivel multkor a leömlő és a katalizátor közti tömítést kipufogópasztával oldottuk meg, így ma nekiáltam ezt korrigálni.
Először kartonból megcsináltam a tömítés mintáját, majd ugyanezt vágtam ki azbesztlapbol, valamint nyomdai alulemezből 1-1 ugyanilyen darabot. Gépzsírral bekentem az azbesztlapot, majd beraktam a két alulemez közé. Ismét gépzsírral bekenve az egészet, beraktam a helyére és mindent összeraktam.
Füstölt is, mint a háborodott, ahogy a felesleg zsír és csavarlazító égett le az illesztésnél :D
Van is erről egy felvételem :)

>> Tuning és extra2010-08-15

Rengeteg utánnajárás és idegeskedés után végre sikerült beszereznem egy garnitúra "BROCK" alufelni garnitúrát gumikkal. 16-os a garnitúra, nagyon szépen néznek ki az ültetett karosszériával. Nem ráznak, nem húznak oldalra, szépen fogja az utat, kanyarban direkt öröm odalépni neki :P
Ezúton szeretném megköszönni Josh kolegának a segítségét és a fuvart :)

>> Szerviz2010-08-06

Sajnos nem müködtek a kürtjeim, bevolt rakodva nagyon porral/kosszal/sárral.
Kerékdobbetét első részét csavaroztam ki, toltam hátra és mint egy nőgyógyász, tapogatózva húztam le a kábelpapucsokat, meg csavaroztam ki tartóstol az egész cuccot. Szétszedni nem tudtam őket, ezért a másik, régi kocsimbol (1970-es (!) Fiat124) kikaptam a dudákat és azokat raktam be. MagnetiMarelli gyártmányúak és gyönyörü hangjuk van (1x régen belettek hangolva, hogy ilyen szépen szóljonak). Az eddigi 2 pár csatlakozóbol csak 1-1-et használtam, mert a testet úgyis a kürtház felfogatócsavarja kapja...
Mostmár hangjelzéssel is kinyílváníthatom a nemtetszésem a közlekedés résztvevőinek :D
A képeken a kioperált és koszos kürtök láthatók...elég ramatyok szegények, 1x talán majd meg is pucolom őket :)