Sikerült talánom fényre sötétedő tükröt, illetve végre valahára leltem jobb oldali kéder gumit, plusz a leamortizált bal oldali indexem (parkolóház oszlop...szerencsére csak ez sínylette meg) is beszerzésre került.
Épülünk...szépülünk:D
Végre megérkezett a debreceni lámpabolt jóvoltából az új jobb első lámpám, Arno 166-nak köszönhetően pedig a jobb hátsó is. Ha egyszer rászánom magam, talán a bal elsőt is kicseréltetem, de egyelőre az még hibátlan.
Néhány dolog ismét cserére érett az autón: 2 belső szellőző rostély törött , a jobb oldali hátsó lámpa is plusz a csomagtér ajtó gumi tömítése is szakadt volt (by az előző nem túl igényes tulaj). Arno166-nál tettem egy rövid sétát a donor 166 ügyében és találtam is nála a fent említett alkatrészeket, így minden tutti mostmár. Köszi!
Sajnos egy koccanás során megsérült a gépháztető és az amúgy sem tökéletes vesék is feladták. Így most Gianninak köszönhetően új gépháztetőm van és új veséim. Gianninak utólag is hatalmas köszönet a segítségért.
No kérem. Megtörtént a kuplung szett csere, plusz kiderült, hogy a munkahenger is elég cefet állapotban volt, így megkapta egy 2.0v6 TB-ét, amiben kb 90e volt. Ezen felül kapott egy új bal hátsó belső lámpát, mert meg volt repedve. A kedves keszthelyi szerelőm borzalmasat szívott vele, mert a csodás győri alfaszerviz nem jó csavarokat rakott néhány helyre, így azok szépen bele is égtek-szakadtka-törtek (valahol a katalizátor felett), így lehetett fúrogatni (plusz 4 óra meló...így ezúton is köszönöm nekik). Most olyan a kuplung, hogy ha a lábamat csak megemelem már kapcsol, eddig meg egy rakpartos dugó az felért egy Mátraháza-Kékestető túrával.:D Szóval rendben van a verda egyre inkább. Még jó, hogy Mo.-i, vezetett szervizkönyves....
Holnap max holnap után indulunk útnak, hogy a vásárlás után tervbe vett kuplung szett cserét elkövessük...kiváncsi leszek mennyit változik a feeling. Ha már ott vagyunk gondolom féltengely gumiharang...no meg jól alá nézek, mert eleddig azt nem sikerált.
Tyűűűű. A hét sűrű volt. Alfréd hamarosan átesik egy teljes kuplung cserén egy kedves (és hozzáértő) keszthelyi mesternek köszönhetően...de azért előtte még megviccelt.: A gyári távirányitó egyszercsak nem nyitotta, nem zárta csak a csomagtartót. Szamosiéktól kaptam egy telefonszámot és a XIII. kerületben egy riasztós szerelő szaki 45 perc alatt 3,5 ezer forintért megjavitotta a távirányitó membránját...ezúton is köszönöm neki. Ezen felül ma kiirta a kijelzőre, hogy klima hiba és vigyem szervizbe...de mán...úgyhogy majd elviszem aztán jól megnézetem. De egyébként kikapcs-bekapcs és megy minden ahogy eddig. Szeleburdi...mint én.:D