Tagok >> Gerion >> Giulietta 2.0 JTDm-2 >> Blog
- Típus:Giulietta 2.0 JTDm-2
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:piros
Napi Giulietta-tapasztalatok:
- a motor és az egész járgány kulturáltsága változatlanul hihetetlen, semmi zaj, semmi vibráció, viszont baromi erős és nagyon ugrik, pedig "csak" normálban van a DNA. Zseniális a gép. Holnap benézek ismét a motortérbe, mi van, ha összecserélték, és a 170Le benzinest adták, nem kevés autót látott egyik barátom kétszer visszakérdezett, hogy ez dízel...??
- a StartStop ma váratlanul működésbe lépett, pedig már kezdtem letenni róla, hogy kimozdul az "unavailable" stádiumból. Most olyan 3-4 megállásból 1-2x lekapcsol. A vezérlése nagyon érzékeny, és néha leállítja, máskor meg nem. Próbálom kitapasztalni, hogy min múlik, de eddig biztos megoldásig nem jutottam. Az újraindítás nagyon simán megy, és semmi kellemetlenséget nem okoz. Kuplungot benyomom, teszem egyesbe, és már nyomhatom is a gázt, mert a motort közben bepöccent.
- Ami viszont fekete pont, bár inkább (remélem) csak a bosszúság és az olaszos összeszerelés kategória: akár hiszitek, akár nem, a csomagtartófedélben szerintem benne felejtettek egy szerszámot a gyárban! Nyitom a csomagtartófedelet, emelkedik, és közben valami zörögve guruló hangot ad. Először nem is tudtam, honnan jön, de az ötödik fel-éle nyitáskor már nem volt kérdés, magában az ajtóban csúszik-gurul valami előre-hátra!!! :( :( Hang alapján elég méretes és súlyos valami lehet, tippem egy csavarhúzó, villáskulcs, vagy valami hasonló kaliberű dolog. A lámpák, a zár rendben működnek, szerintem nem azokról vált le valami, hanem "idegen test", ahogy az orvosi szakzsargonban mondják....... :( :( :( Nesze neked minőségi munka.... :( Nem tudom, merjem-e önerőből lebontani a hátsó műanyagpanelt, vagy inkább a garancia kapcsán vigyem vissza? Ha mégis műszaki hiba, és valami levált alkatrész, nehogy az én lecsavarozásomra fogják, mint okot....