Tagok >> Golyszi >> Giulietta distinctive 1.4Tb >> Blog
- Típus:Giulietta distinctive 1.4Tb
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2010
- Színe:Fehér
Ma feltettem a frissen érkezett kormányt :)
Hát nem volt egyszerü.
Légzsákot már a 7 elején kivettem. (Rutin már megvolt, Mito-én gyakoroltam eleget)
Terv az volt, hogy héjjat leveszem, kábeleket kifűzöm, és a héjból kipattintom a gombokat. Ezzel eddig nem is volt semmi gond.
Új kormány megjött. Héjja elkezdtem levenni. A másikhoz képes ezt csak 2 csavar tarja alul középen. Kétoldalt, a héjjon bötykök vannak, emiatt óvatossan kell feszegetni hogy lejőjjön, El ne törjön! Na ez is lejött.
Itt állt meg a tudomány. Csöri irta hogy cserélte a gomsort. Nekem az új kormányon lévő müanyag tok, amibe vannak a gombok, meg sem akart mozdulni. Próbáltam finoman feszegetni alálesni, hol,mi fogja... de semmi!
Feszegetést abba hagytam, mielött eltöröt, vagy megsértem a bőrt...
Gombok maradtak!
Így is szép :)
Tegnap megjöttek a felnieim. Gyors fel is próbálta a Giura, mert véltem hogy méretek nem fognak egyezni, mert nem tudták megmondani a pontos paramétereket,
A lényeg hogy koppra felment! Mivel a 18" fekete kerekeket még nem vettem le egyeszer sem, aggódtam hogy a felnik nem e replikák. De nem! :)
Kikerült a középdob a rendszerből is, BOV-t is betettük, és még egy picit faragtunk a programon. És még mindig maradt tartalák ebben a motorban, ez még nem a vége!
Megérkeztek az il Topolino-tól rendelt nyomtávszélesítők.
Finom darabok. 20mm, matt fekete, matt fekete csavarokkal.
Nem birtam ki fel kellett még este tenni őket! :)
Íme az eredmény:
Mai napon megjött a szelep. Nem birtam ki, hamar-hamar neki kellett állni a beszerelésnek! Szerszám hiányában ne állj neki szerelni! Zégerfogo szükséges! De csak megoldottam!
Motorburkolatot nem feltétlen szükséges levenni. Ha ügyes vagy a vakuumcsövet elérni!
Még egy kis finomhangolás szükséges,de bent van!
Ma megjött az ültető rugószett - Eibach Prokit 35\25mm
Már egyeztettem is a szerelőmmel, hogy mikor tud beugrani a Giuba.
Jövöhéten lesz a mütét, egy középdob kiiktatásával és egy kis nyomtáv szélesítéssel.
Hosszú lesz ez a hét... :)
Most hogy egy a motortér rendbe lett, előcsalogattunk még egy kis pacit a karánból.
Ovatossan az ECU mókolásával, mert könnyen okozhat gondot és nem mész tovább a géppel....
Tapasztalatok:
Clone kábelekket el kell felejteni. ECU-m lezárta a kommunikációs csatornát. Nem volt egyszerü újra éltere kelteni.
Az eredeti kábellal a neten keresztül validálja a ECUt és a programot. Az én esetemben kellett hozzá még egy hardwerkulcs is. Na szóval csak óvatossan!
Az eredmény azért nem lett rossz!!
Irás elötti értékek: 124Le, 193Nm
Irás utáni értékek: 147Le, 253Nm
Állítólag lehet még húzni, de jelentkezik egy hiba jelenség: tulmelegszik valami a motorban és leállitás után nem lehet elinditani, csak amikor kihült....
Nekem elég ennyi is :)
Megvolt a diagnózis és a műtét is!
Gyufaszál vastagságban kiegett a hengerfejtömítés.
Kapott új tömítést és fel lett csiszolva a hengerfej is.
Új tőcsavarok és tömítések. Ha már szét volt kapva, vezérlés szett is cserére került. Mind gyári alkatrészekkel. Újra a pályán vagyunk!