Mutasd

>> Szerviz2011-02-22

Hát igen ez a hét erről fog szólni...A hőfokmérőmet még mindig nem sikerült működésre bírni,ugyanúgy ahogy a hűtőventillátoromat se....Erről mondjuk tudjuk hogy az olasz elektronika legnagyobb problémája a MAGYAR KÓKÁNYOLÁS! Felbakoltam az autót,a padlólemezen van két rohadás,aminek nem nagyon örülök,szerintem csak akkor orvosolom ha jó idő lesz egy alvázvédelemmel egybekötve...
A hűtő levegősödése elhárítva ez visszatérő hiba volt.
Nem túl nagy örömmel tapasztaltam,hogy a balos féltengely belső csuklójáról leszállt a gumiharang,gondolom előző tulaj időben cserélte.
Megcsináltam a fűtéskonzol világításom ezt csak így ha már ott voltam.Holnap kiszerelem a gátlókat és elvisszük Lindorékhoz őket....
Azon kívül lesz hátsólengőkarban csapágy csere,jobb első toronyszilent csere,olaj-összes szűrő-vezérműszíj csere...meg az elektronika ördögének kiűzése...Egy kis pozitívum,kiszereltem az első gólyalábakat,Eibach rugók feszülnek rajtuk,hátul pedig H&R rugók,legalább ez a része nem kókány...:)Eddig megvásárolt alkatrészek összege: 16500Ft

 
>> Szerviz2011-01-23

Sikerült időt szakítanom,hogy lecseréljem a szervó olajamat...Valamint ideiglenesen megrepairáltam a ködlámpámat,de ha lesz pénzem kell vennem egy gyárit.Valamint megfejtettem a bal hátsó negatív kerékdőlésem okát(ami ránézésre is érhető volt),a lengőkar szilent kuka,jobb első gumiágy is kuka.Műszakira lesz mit csinálni:)

 
>> Szerviz2010-12-22

Beállítottuk az adagolót,az alapjáratot,belőttük az előtöltés szabályzót. Valamint kitakarítottam az autót...:)

 
>> Esemény2010-12-21

2010.12.21-én mentünk érte,előtte lefoglalóztuk.Felszerelkeztünk a megfelelő szerszámokkal,egy felújított hengerfejjel és egy hengerfejtömítéssel.Az eladó háza előtt a nyílt utcán szereltük össze,az első próbaindítás során be is pöccent:) Aztán nagyjából behangoltuk és irány haza Paksról-nógrád megyébe...200km:)
Ui: Köszönöm Apu!:) (hála istennek igen jó autószerelő):)
Költségek: felújított hengerfej: 30EFt--Hengerfej tömítés 6500FT