Tagok >> DieselManiaco(NagyVad) >> Blog
Kicserélve.Jövőhéten beszerzek két első gumi fékcsövet meg egy garnitúra betétet,ez lesz a következő projekt:)
Ma bekerült a 2 db zsír új Elstar gátló,meglátjuk milyen lesz.Hátul maradt,mert az eddig is gyári volt.
-Egy garnitúra rugó: 5eFt
-2db elsőteló: 12eFt
-2 szett porvédő-felütésgátló: 3200Ft
-Futóműállítás: 4500Ft
-Hátsó motortartó,még nincs cserélve de lesz: 11eFt
Szokatlanul,brutálisan magas:D Félek is:D
Megjöttek az új csúcsok,természetesen Bosch.
Az autó visszaemelés projekt is elindult.Alexandrotól lettek gyári rugóim,meg egyik haveromtól Elstar gátlók,ez kérdéses milyen lesz,de 10ezer volt a pár zsír újan,majd kiderül.Kell még vennem egy pár felütésgátló meg egy pár porvédőt.Egyenlőre ennyi.Ami fura majd 30ezer kilométer ültetve,és Lindor által keményítve,és összesen csak egy jobbos lengőkart kellett cserélnem,ez nekem fura.Jó az tény hogy a gátlók feladták.
Erről a projektről egyenlőre ennyit.
Kicseréltük a levegő és olajszűrőt,meg az olajat.A gázolajszűrőt majd az első hóval,addig pihen a polcon.Szűrők nem emlékszem pontosan kb: 5000Ft,olaj kedvezményes volt:)
Muszály volt porvédők és gumigyűrűk cseréje,valamint előző tulaj által kihagyott dolgok pótlása,mellé kézifék állítás,teljes pucolás,ABS visszatérő kontakt hibájának javítása.Feltöltés fagyállóval.Féktisztító+felújító szettek: 565Ft+2x1300Ft
Augusztus végén sikerült jó nagy kátyút fognom,gumi felni nem ment,de a Lindor féle jobb első telóm valószínűleg igen,meg azóta kopog a belső kormány összekötőm,remélem csak az..... Augusztus 30.-án beletolattak a jobb oldalába,úgyhogy hétfőn meglátogatjuk a lakatost meg a fényezőt.Remélem több ilyen nem lesz. Meg újabban világít az ABS visszajelzőm,aminek utána kéne járni hogy miért tiltja az ABS-t...
Belső kormányösszekötő: 3750Ft
Voltak előjelei fogyott belőle a víz,és ha jobban meghajtottam,leállítás után bugyogott a tartály,hát utolérte a végzet,végleg felforralta a vizet.Tűzkarika átégett,beledolgozott a víztérbe.Volt itthon egy síkolt hengerfejem meg egy hengerfej tömítésem,fogtam és összeraktam.:) Meg lecseréltem a vezérműszíjat is ha már szét volt dobva...Hengerfej felújítás anno: 10000FT,hengerfejtömítés 7-8ezer környéke
Kicsit lefutottam a Barum Bravurákat,így valamit kellett rá vennem,nem akartam sokat tökölni,meg a gumisnál volt is raktáron és viszonylag értelmesen nézett ki így felkerült, 2db Hankook Ventus S1 EVO 195/50-es méretben,várom a fejleményeket eddig nem mutatkozik rossznak...:) 27ezer szereléssel centírozással
Szegény úgy kopogott mint a lovaskocsi,a talpas feladta a harcot...1 óra alatt kicseréltem itthon,viszonylag olcsón megúsztam:)
Hát sajnálom a rendezőket,az idő sajna nem kedvezett az igen elszánt Alfásoknak.Azért még így is egész sokan voltunk,de délután 2-3 körül elkezdtek fogyni az autók.Sikeresen benyomtunk 300 kilométert,6,5 átlagfogyasztással kb. 100km/h-ás átlaggal.Ennek nagy része Szlovákián keresztül,kellemes csalódás volt jók az utak arrafelé.Én így is jól éreztem magam annak ellenére,hogy nyári cuccban voltam,+egy pulcsi,szétfagytam,szétáztam,de tetszett.Remélem jövőre jobb lesz.:)