DieselManiaco(NagyVad) - főkép
>> Tuning és extraAlfa 145 1.9 TD // 2011-05-25

Lusta vagyok vezetni a vas blogját,de így utólag leírom hogy áprilisban került bele zene,az összetevők a jellemzőknél fel vannak sorolva.Költség:25000Ft
Emellett került be 2db csomagtér gázteló mert a régi fáradt volt.Költség : 5850Ft

 
>> SzervizAlfa 145 1.9 TD // 2011-05-24

Végre sikerült futóművet állítatnom.Voltak pici problémák,gőrgős fékpadba beleestünk-lehasaltunk,emelőre rá kellett emelni.A kormányösszekötő rá volt rohadva,volt némi anyázás mire megindult.De sikerült:)

 
>> SzervizAlfa 145 1.9 TD // 2011-04-23

Kis szmötyi volt a tankban,de ez is még valamikor áprilisban.Orvosoltam egy takarítással,csak előre megvettem a gázolajszűrőt amit végül is nem kellett cserélnem mert a tankban a finomszűrő megfogott mindent. Wixx gázolajszűrő: 1650Ft

 
>> SzervizAlfa 145 1.9 TD // 2011-03-07

Minden megvan,hátsó lengőkarok felújítva,hőgomba probléma megoldva,minden patent,ami továbbra is hátra van az a padlólemez lakatolása,teljes alvázvédelem,és a bal hátsó kerék előtt a gittelési hiba javíttatása.....A héten faterom viszi beállíttatni lézeresen a futóművet,valamint műszakira..A feladat rá hárult mert ő van otthon...:)

 
>> SzervizAlfa 145 1.9 TD // 2011-03-01

A múlthéten meglettek az első gátlók,21E Ft volt a kettő... a balosban szárcsere,mindkét szárból levettek 30mm-ert hogy nagyobb legyen a rúgó előfeszítése,átszelepelés,új olaj,porvédők,festés+1 év gari,mindenkinek ajánlom Lindorékat nagyon korrektek...Kicseréltem a balos belső féltengelycsukló gumiharangját,szétszedtem a toronycsapágyakat és lezsíroztam őket.Lecseréltem az olajat és a szűrőket.Spanom megcsinálta a hőfokmérőmet,igaz egy fél napot méregette de meglett hogy mit hova kell kötni...:) Rájöttem miért nem megy a hátsó ablaktörlőm...NINCS RAJTA MOTOR!

Ami hátra van...: Hátsó lengőkarok felújítása mégis csapággyal lesz mert egyszerűbb...,ablaktörlő motor szerzés,vezérműszíj csere,kipufogó-katalizátor hegesztés,meg a rohadás kijavítása ami a padlólemezen van egybekötve egy teljes alvázvédelemmel....ez majd ha jó idő lesz mert nincs akna....:)

 
>> SzervizAlfa 145 1.9 TD // 2011-02-23

Szétszedtem a bal hátsó futóművet annyira veszélyesen nem is volt összerohadva,mint ahogy G-Burt megijesztett vele:D Nem volt mondjuk túl eredményes a sok csavarlazító ellenére,a 3 stabilizátor csavarból 2 beleszakadt,az ABS jeladó eltört,de nem jelez hibát úgyhogy a kontakt jó,mivel nem tudtam kivenni gondoltam szétszedem a kerékagyat és a fékkonzollal együtt lejön az ABS jeladó,mert ugye az ABS jeladó vezetékében nincs csatlakozó h oldható legyen,az acél konzolból nem jön a műanyag jeladó csak beletörik,a konzolt nem sikerült levenni mert 6-os fejű imbusz csavar tartja fennt amiben csodák csodájára megforgott az imbuszkulcs...:( Ma semmi nem ment könnyen...A kúpgörgős csapágyak széttörtek,helyettük dolomit lesz,nem csapágyazunk mert nincs értelme,megeszi a retek.Szétszedtem az első gólyalábakat,valamint kiszereltem a hátsó gátlókat,az egyiknek a csavarját frankón beejtettem a kasztniba...:( Elvittük őket Lindorékhoz,mindenkinek csak ajánlani tudom őket...Korrektek,holnapra elvileg készen lesznek,csak az elsőket csinálja meg mert a hátsók gyári gázosok,és nem bonthatóak...Holnap leveszem a másik lengőkart,kell rendelnem egy bal belső féltengely gumiharangot,hála istennek jó a toronyszilentem,nem az kopogott hanem a gátló,kell vennem dolomitot,beszélni az esztergályossal,hátra vannak még szűrők olaj,az előbb felsoroltak,kipufogó javítás,mert itt ott rohad,hátsó ablaktörlőmotor javítás,nagyjából ennyi,ha eszembe jut valami akkor írok:)

 
>> SzervizAlfa 145 1.9 TD // 2011-02-22

Hát igen ez a hét erről fog szólni...A hőfokmérőmet még mindig nem sikerült működésre bírni,ugyanúgy ahogy a hűtőventillátoromat se....Erről mondjuk tudjuk hogy az olasz elektronika legnagyobb problémája a MAGYAR KÓKÁNYOLÁS! Felbakoltam az autót,a padlólemezen van két rohadás,aminek nem nagyon örülök,szerintem csak akkor orvosolom ha jó idő lesz egy alvázvédelemmel egybekötve...
A hűtő levegősödése elhárítva ez visszatérő hiba volt.
Nem túl nagy örömmel tapasztaltam,hogy a balos féltengely belső csuklójáról leszállt a gumiharang,gondolom előző tulaj időben cserélte.
Megcsináltam a fűtéskonzol világításom ezt csak így ha már ott voltam.Holnap kiszerelem a gátlókat és elvisszük Lindorékhoz őket....
Azon kívül lesz hátsólengőkarban csapágy csere,jobb első toronyszilent csere,olaj-összes szűrő-vezérműszíj csere...meg az elektronika ördögének kiűzése...Egy kis pozitívum,kiszereltem az első gólyalábakat,Eibach rugók feszülnek rajtuk,hátul pedig H&R rugók,legalább ez a része nem kókány...:)Eddig megvásárolt alkatrészek összege: 16500Ft

 
>> SzervizAlfa 145 1.9 TD // 2011-01-23

Sikerült időt szakítanom,hogy lecseréljem a szervó olajamat...Valamint ideiglenesen megrepairáltam a ködlámpámat,de ha lesz pénzem kell vennem egy gyárit.Valamint megfejtettem a bal hátsó negatív kerékdőlésem okát(ami ránézésre is érhető volt),a lengőkar szilent kuka,jobb első gumiágy is kuka.Műszakira lesz mit csinálni:)

 
>> SzervizAlfa 145 1.9 TD // 2010-12-22

Beállítottuk az adagolót,az alapjáratot,belőttük az előtöltés szabályzót. Valamint kitakarítottam az autót...:)

 
>> EseményAlfa 145 1.9 TD // 2010-12-21

2010.12.21-én mentünk érte,előtte lefoglalóztuk.Felszerelkeztünk a megfelelő szerszámokkal,egy felújított hengerfejjel és egy hengerfejtömítéssel.Az eladó háza előtt a nyílt utcán szereltük össze,az első próbaindítás során be is pöccent:) Aztán nagyjából behangoltuk és irány haza Paksról-nógrád megyébe...200km:)
Ui: Köszönöm Apu!:) (hála istennek igen jó autószerelő):)
Költségek: felújított hengerfej: 30EFt--Hengerfej tömítés 6500FT