Szombati napon el akartunk menni a piacra. Beült a család az autóba én pedig nyomtam a start gombot, de semmi. Rámérve az akkura 10 volt alatt volt a feszültsége, ami azért bosszantó, mert se nem állt hosszabb ideig és az akku sem volt öregebb, mint 2-3 év.
A Power Electic helyett rendeltem bele Exide premium 72 Ah-s akksit a ZS+U-tól.
Kicseréltem a vezető oldalon a fűtésállító motort, mert ha bekapcsoltam a klímát, akkor az utas oldalon jó hideget fújt, a vezető oldalon vizont érezhetően melegebbet.
Sajonos újat nem kapni belőle, így maradt a bontott. Az olaszautóbontóból vettem szállítással együtt 10.100 Forint volt. Cikkszáma: 52408226
A fűtésállító motor kiszerelése szerencsére igen egyszerű feladat, bontani nem kell hozzá semmit. A lábnál lévő oldalsó takarószövetből kivesszük a két patentet és viszonylag kényelmesen hozzá lehet férni a motorhoz. A motort tartókét csavart 5,5-ös kulccsal kicsavaroztam, elektromos csatlakozót leszedtem majd kicseréltem. Kb. 10 perc alatt kényelmesen meg volt a csere.
A jobb hátsó ablakemelő szerkezet megadta magát, így a elaforgtól rendeltem egyet. Nekem bal oldalon a magneti marelli vált be, már több mint egy éve teszi a dolgát, így ide is ilyet vettem. Cikkszám: MM.ACQ0086
(A Fast és egyéb olcsó társai igen hamar meg adták magukat, ezért olyat kerestem, ami a nagytöbbségnek "bevált").
A szerkezet cseréje szerencsére nem bonyolult feladat, néhány csavar és csatlakozó levétele után ki lehet venni a régit és be lehet tenni az újat.