Mutasd

>> Szerviz2022-11-02

Új K16 turbot is kapott az autó.

 
>> Szerviz2022-09-28

7 évet és 35000 km-t bírt a kínai Mobiletron feszszabályzó, amit anno a generátor felújításakor tett bele a szaki. Annyira nem rossz futásteljesítmény a legolcsóbb darabtól, a szénkeféi alig voltak elkopva, de tekintve, hogy a gyári Bosch 200000 km-t bírt és 30 évet... na igen.
Facet 6.0001 került bele.

 
>> Szerviz2022-09-24

Gyári új hengerfejeket kapott az autó (nem utángyártott kínait).
Csak a gyárihoz ragaszkodtam, így egyet hollandoktól, egyet Szardíniáról, kettőt pedig az imolai veteránbörzéről sikerült venni. Különböző évben készültek, de ugyanolyan cikkszámúak.
Hozzá tartozó összes tömítés (már a számomra szokásossá vált Payen fém hf-tömítés).
+olajcsere: Texaco 10W40
km: 219000

 
>> Esemény2022-08-16

A rajta lévő sárvédők eléggé csúnyácskák voltak belejavítások miatt, ezért kapott 2 újat. Ezzel együtt a két balos ajtó is fújva lett, mivel az is foltos volt.

 
>> Tuning és extra2022-07-22

M12x1.5, hosszú kerékanyákat kapott

 
>> Szerviz2022-07-19

2db alsó lengőkar cserélve, mert teljesen elfáradtak benne a szilentek. Futóműállítás utána (utánfutás is).

 
>> Esemény2022-06-29

Gyári szövetet vettem Tamás barátomtól, végül elkészült a kárpitos munka is. https://www.ocsautokarpit.hu/

 
>> Tuning és extra2021-09-11

TS bőrkormány újrabőröztetve valódi bőrrel
+új váltószoknya (gyári alapján, 8 szegmensű) - Janitól.

 
>> Szerviz2021-09-04

Kevesebbet mutatott az óra, mint amennyivel valójában mentem. A kalibráció tökéletesre sikerült, gyári ráhagyással együtt, 70 feletti tempónál tűpontos, alatta kicsivel többet mutat (mint mindegyik autó).

 
>> Szerviz2021-05-25

Újat kapott.