Mutasd

>> Szerviz2021-02-24

Komplett műszerfal ki.... 7 éve húztam a cseréjét.
Plusz kapott egy vadonatúj kuplungfőhengert is.

 
>> Tuning és extra2021-02-10

Erre is vettem, mert nem bírtam ki. Eredeti. 195/55 Nexen gumi került rá.
14"-es korábbi A1 felni pedig visszavándorolt Olaszországba, egy gyönyörű historic 33-asra. :)

 
>> Szerviz2021-02-08

FAG került beépítésre, csavarból pedig gyári új.

 
>> Szerviz2020-06-09

Újra kifújta a 4es hengernél a tömítést, így végre fémet kapott.

 
>> Tuning és extra2020-04-27

Megkapta végre a TD lökőst :)

 
>> Szerviz2018-08-16

Teljesen felújítva, minden tömítés, tömszelence és csapágy cserélve, folyásmentes és esztétikailag is szép lett.

 
>> Szerviz2017-12-10

Mivel a rajta lévő K16 turbo igencsak huhogott már (szelepvezető darabok nem tettek neki jót), szereztem egy másik gyárit, ami rövidesen rákerül.

Update: 2018 áprilisban sikerült rászerelni. Fogy a szabadidőm...
Olajcsere, szűrőcserék: Total 10W40

 
>> Szerviz2016-08-17

Középső és hátsó hardy csere történt.

 
>> Esemény2016-06-25

Több éve vadásztam Ronal A1 garnitúrára. Összejött!!!!! Hiánytalan a garnitúra, kupak is járt hozzá. Igaz, csak 14"-os méretben, de már ez is óriásit fog mutatni az autó alatt.
Az egyiket minimum görgőzni kell, de nem válogathatok. Nagy most az öröm.
Adatai: 6x14", ET38

Update: fényezve, javítva lettek, így tökéletes állapotba kerültek.
Pogácsák is készültek hozzá, mert a tőcsavaros agyra csak hosszú anyával menne föl, az pedig ronda ;-)

 
>> Szerviz2016-04-14

Most került be az autóba a második kormánymű, mióta nálam van. Az első teljesen rossz volt, most egy olyat raktam össze 3-ból, ami elviekben hibátlan lesz. Eddig 20km-t mentem az autóval, a szervoolajszint számottevően nem csökkent és folyás sem látszik. A kormány egyujjas lett.
Olaj: Castrol ATF Dex II