Mutasd

>> Szerviz2014-01-20

Lemosódott a motortér a felújítás után. Az autó még nem. :-)
Orbitális szopás volt a kuplung főhenger csere, kormányoszlop, műszeregység bontás kellett hozzá. Aki szerelt már ilyet, tudja, hogy az egész pedálboxot ki kell szedni. A sasszegek kiimádkozása volt a legszarabb. Kapott a főfékhenger egy felújítást is (Seinsa). Kicseréltem a vezetőoldali ajtóban a rossz központi zár motort, bezsíroztam a zárat-nyitófüleket, visszaakasztottam az ablak mozgatóbowdenjét a csigába.
Új Osram Silverstar izzókat kapott.
Nagyon ki volt szopósodva a kuplungpedál sasszegfurata, megkapta a zöldből származót, így alig van holtjáték, plusz ezzel együtt gyári első szériás pedálgumikat
.
A jobbos első féknyeregbe nagyon durván be volt rohadva a légtelenítőcsavar, szerencsére a közel vörösizzásig hevítés megoldotta, megindult, csavarból is kapott újat. Végül egy bal hátsó féknyerget is kapott, mivel nagyon folyt a fékfolyadék az állítócsavarnál.
A fűtőradiátort, vízhűtőt és tágulási tartályt összekötő T-idom elrepedt, szerencsére Marek tudott adni másikat - végre kiiktatva az összes rejtélyes vízfolyás.