Mutasd

>> Szerviz2013-12-08

kapott a gép végre rendes Selenia wr diesel 5w40 es olajat, most a változatosság kedvéért Mann filter olajszűrővel, valamint Hengst légszűrőt.
Múlt héten befagyott a kézifék, csak némi küszöb alatti rángatás árán volt hajlandó kiengedni, így ránéztem a hátuljára, megzsíroztam a fékcsuszkákat, meg megállapítottam, hogy a cofle egy éves kézifékbowden egy sapka ßart nem ér, jobb oldalon már lemászott a védőcső, így a kerék felőli végén benyeli a vizet, egyelőre kapott egy kis olajat meg zsírt ami bemegy a csőbe, aztán majd cserélhetem megint, hogy jó legyen.

 
>> Szerviz2013-07-14

Cserére került a főtengely szíjtárcsa valamint a két hozzá tartozó feszítő görgő, csillapítós feszítő ezelőtt 20.000.km-el cserélve-közvetlen megvétel után, az tartja magát hibátlanul. Szíjtárcsa Dayco, feszítők pedig SKF-ek kerültek bele. Egyúttal a váltóolajat is kicseréltem, hát ideje volt már, nálam még nem volt cserélve, előttem nem tudom mikor lehetett, mert rendesen fekete volt az olaj, pedig hajtómű olaj a váltóban nem szokott nagyon besötétedni. Castrol syntrax 75w-140 limited slip került bele, más lett rögtön a váltás érzése is.

 
>> Autóápolás2013-04-20

Kormány felújítás kipipálva

 
>> Szerviz2013-02-23

Eljött az ideje a jól megérdemelt turbócserének...Komplett új középrész cserével oldottam meg a kivitelezést, ahogy a képeken is látszik, ideje volt már.

 
>> Szerviz2012-09-30

Hétvégen sikerrel megejtettem a termosztátcserét,valamint egr-lefalazòdott,illetve bekerült egy Novitec box a gépbe,remelhetőleg jótékony hatással lesz a fogyasztásra.

 
>> Egyéb2012-07-02

Noha nem teljesen olyan mint az a szürkeállományban bevillant korábban, ennek ellenére megszépíti a belsejét a technikának. Kár hogy feketébbek a patentok a kelleténél...

 
>> Szerviz2012-06-30

Bal külső féltengely gumiharang csere a mai napon kipipálva, féltengelyt sem kellett kivenni, csonka állványt felső lengőkarról oldva ki lehetett buktatni, és kibujtatni a tengelyt az agyból. Frissen beszerzett gömbfej lehúzató jóvoltából amatőr módon sem telt bele 2,5 óra. Következő nekifutásban kicserélem a jobbost is, mert az sem valami hűde...jó.

 
>> Szerviz2012-05-29

A gép teljes alsó alvázvédelmet kapott, valamint lefestettem az első hűtőtartót a megbontás után derült fény arra,hogy a két első sárvédő alsó fele ahol a lökhárítóval illeszkedik elég rozsdás, így kapott két bontott de hibátlan teljesen rozsdamentes olaszból való autó sárvédőit.

 
>> Szerviz2012-04-08

A jóféle osztrák viszontagságoknak köszönhetően, szükség volt némi festegetésre is, főképp a hátsó rugótorony környékén, meg ha már úgy is szét lett szedve kapott új lengéscsillapítókat (kayaba) jobb hátsó törött rugó miatt két új lesjöförs rugót,a felső rugótányér az idők során közel megsemmisült, úgyhogy akkor már az is új került bele.
A felújítást kezdeményező két új fékcső is felkerült az aljára-így visszakerülhetett a tank is-frissen porfestett tankpántokkal természetesen, lassan már kezd összeállni és autóformát ölteni a gép.

 
>> Szerviz2012-04-08

Kapott a hátuljába néhány új gl szemet, csonka állványba valamint lengőkar hiány van a piacon, így az is felújításra került