Tagok >> forrasr >> 166 2,4 JTD Progression >> Blog
- Típus:166 2,4 JTD Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Luxor Nero (601)
Csomagtérajtó átvezető miatt hol világított jobb oldali helyzetjelző, hol nem, a csomagtérajtózár pedig folyamatosan nyitott helyzetet jelzett a műszerfalon, ezért bekerült egy Fangiótól beszerezett kábel, ami megoldotta a hibákat. Persze ülés és kalaptartó kiszerelés nélkül nem ment a dolog, az ajtóba befűzni már gyerekjáték volt.
Olaj, olajszűrő, légszűrő,gázolajszűrő, pollenszűrő csere. Főtengely szimmering a váltó oldalon ereszt, cseréje betervezve.
Febi, élt 4 évet 51.000. Km-t, gumiharangok teljesen épek voltak, belülről egy kisebb marék rozsda jött ki, és volt vagy 3mm lógása. Jobb oldaliban még a gyári van(Osztrákiaországba korábbi gazdinál cserélve volt kpl. csonkaállvánnyal), hibátlan. A jobb belső lengőkar gömbfej ami E36-ból van szintén hibátlan.
az ajtó egy 2003-as sértetlen gépről érkezett, a feketének hála színkiegyenlítés nélkül is jól mutat.
Idén is megjártuk gond nélkül a tengerpartot. 1600km-es kör volt, Győr-Omis-Győr.
Forza Alfa! :)
...elém hajtott egy kerékpáros. Vészfékezéssel elkerültem az ütközést,de az illető számon kért keresetlen szavak kíséretében, átvonszolt az úttesten majd az autóm hátsó ajtajába rúgott ami behorpadt,ezt követően elhajtott a helyszínről.Rendőrt hívtam,de persze nem lett meg az illető...
Főtengely fordulatszám érzékelő jeladó csere, a benne lévő noname-ről Bosch-ra
Egyúttal a Fangiótól beszerzett világítás vezérlő is bekerült, orvosolva, a folyton világító jobb hátsó féklámpa problémáját. A kiszerelt vezérlőt majd megpróbálom műszerésszel javíttatni, mert a sérült IC beszerezhető.
Néhány hete indításkor nehezen mozdította meg a motort az önindító,hétvégén leszereltem és elvittem felújításra. Cserélni kellett a komplett középrészt és a szénkeféket szénkefetartóval. A felújításnak köszönhetően megszűnt az indítást követő nyikkanása is ami amióta nálam van megvolt.
Önindító leszerelése elearn szerint alulról szükséges, de a webastó miatt nálam ez nem járható. Felülről az kartergáz leválasztó vákumdob,izzító relé és a gázolajszűrőház leszerelését követően(csövek maradtak csak félrehajtottam) hozzáférhető volt és felfelé ki is jött könnyedén.
Az elmúlt hetekben enyhe fagyálló szag és párásodás jelezte, hogy itt az ideje a fűtőradiátor cseréjének. A cartársaktól begyűjtött info alapján némi aggodalommal álltam neki a feladatnak. A csere megoldható volt a klímarendszer szétszerelése nélkül. Maga a folyamat nem túl bonyolult, csak a szerelő pozíció volt kicsit kényelmetlen. Nissens márkájú alkatrész került bele. Egyúttal megoldottam a külső belső keringető mozgatókarjának a hibáját is, így várhatóan eltűnik a reggeli hibaüzenet, és végre használható lesz a belső keringetési funkció. Az ajtók becsapódását követő huppanás is elmarad, amit a légterelő "ajtó" szabad mozgása adott.