Tagok >> forrasr >> 166 2,4 JTD Progression >> Blog
- Típus:166 2,4 JTD Progression
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Luxor Nero (601)
Végre lett időm, hogy kicseréljem... Bölcső levétel nélkül sikerült kiforgatni ,csak a tartálytól a pumpához vezető szívócsövet, meg a stabilizátor rudat kellett elszabadítani, így is egy nettó 7 órás munka volt
próbavizsgán fény derült, hogy a kéziféknek nagy az eltérése a két oldal között...kapott új bowdeneket(cofle) meg egy szett új betétet(valeo). 22.-én széles vigyorral becsettegtem vizsgáztatni, de a 20.-i szabályváltozások miatt volt némi fennforgás a vizsgáztatásban. A héten így nem lett vizsga amiben közrejátszott a pénteki esküvő is, így mivel 30.-ig volt még érvényes plecsni a forgalmiban, így kihúztuk, ma sikeresen vizsgáztattam :) következő 20 évesen következik.
...most, hogy minden más elhallgatott, de maradt egy rejtélyes kopogás, némi rángatás, majd Axiál csuklók ellenőrzése illetve kormánymű porvédőinek levétele után világossá vált, hogy összekötők rendben vannak-külsők is, de a kormány mozgatására kopog a kormánymű...rendeltem gyári újat olaszoktól, szállítás folyamatban...Még ez eredeti van benne, majdnem 400ezer km-t bírt, szerintem szép tőle...update...megjött a szerkezet, már csak be kell költözzön a régi helyére...beütemezem, csak most kicsit sok a program, hétvégén selenia rally,2 hétre rá esküvő...hűha...és a nyári felnik még nincsenek lefújva
Első gátlókat cseréltem Kayabákra, visszakapta a régi rugókat, amivel nem SUV-s a kiállása. Kayaba RC1140 a kayaba katalógusban tévesen van megadva a 2,4jtd 10v manuálra, ugyanezt hozza a 3,0v6aut-ra is...hát magas is volt, egy év alatt sem érte el a normális szintet így mentek vissza régiek rozsdamentesítés meg festés(2k). Ha már így alakult rendbe tettem a gátlók villáit is. Bekerültek a gyári (OE) felső lengőkarok is. Jobb első kopogott, gondoltam a bal sem lehet már túl jó, de meglepően jó állapotban maradt. Mindegy ha már készleten volt új ment be az is.
Ma reggel megtréfált kicsit az autó, persze nem ő tehet róla-hanem főleg én. Még a nyáron elkezdte szokásba venni, hogy a bal első zármotor néha csak nyitni volt hajlandó, zárni nem, és mivel a vezetőoldali zár vezérli a többit, így ha kulccsal nyitottam zártam a többivel nem volt gond.Tróger a tulaj 1.0- Lustaság, meg spúrság stb miatt eddig nem foglalkoztam elég komolyan a dologgal. A héten kaptam infót, hogy Bárdinál lehet kapni zárat, így már kényelmesen beszerezhető volt nem is drágán a pótalkatrész, szerdán meg is rendeltem pénteki átvétellel.(olvastam, hogy lehet cserélni benne villanymotort-néha elég csak megtisztítani stb-de nem szívesen rizikóztam +1 szerelős délutánt ha mégsem válik be a mutatvány-ha lett volna kéznél rossz másik motor kicsit más lett volna a helyzet) Nah el is jött a péntek, reggelre gyönyörűen körbe is fagyott az autó/forza csillaggarázs/ nemhogy a zárbetét nem fordult el(tróger a tulaj2.0-tudja, hogy kell működjön a zárbetét, de a fagy előtt frissen nem olajozza)majd próbáltam távirányítóval nyitni majd a bal hátsót még mielőtt visszazárna villámgyorsan kinyitni-nah de a tömítés körbe úgy befagyott-meg sem mozdult....Végül a jobb első engedett ugyanezzel a módszerrel, majd belülről nyílt a bal első. Munkahelyen már csak be kellett zárni valahogy-zárbetét még mindig nem olvadt ki, de nyitott hátsó ajtónál az elsők lezárhatóak belülről a gombbal, majd lenyomott gombbal becsapva záródott a hátulja is...Nah így jártam, már kezemben az új zárbetét, gyári utángyártott :) (ki van köszörülve a gyári embléma-de a szívem mélyén én jól, hogy ez valami maradék készlet lehet)