Mutasd

>> Szerviz2018-07-27

Az idei futóművet érintő munkáknak hála jó irányba mozdultak az értékek.

 
>> Szerviz2018-07-21

Végre lett időm, hogy kicseréljem... Bölcső levétel nélkül sikerült kiforgatni ,csak a tartálytól a pumpához vezető szívócsövet, meg a stabilizátor rudat kellett elszabadítani, így is egy nettó 7 órás munka volt

 
>> Egyéb2018-07-21

Szín (2K), majd egy héttel később lakk is felfújva

 
>> Egyéb2018-07-15

csiszolás...alapozás...már csak a java van hátra

 
>> Szerviz2018-05-30

próbavizsgán fény derült, hogy a kéziféknek nagy az eltérése a két oldal között...kapott új bowdeneket(cofle) meg egy szett új betétet(valeo). 22.-én széles vigyorral becsettegtem vizsgáztatni, de a 20.-i szabályváltozások miatt volt némi fennforgás a vizsgáztatásban. A héten így nem lett vizsga amiben közrejátszott a pénteki esküvő is, így mivel 30.-ig volt még érvényes plecsni a forgalmiban, így kihúztuk, ma sikeresen vizsgáztattam :) következő 20 évesen következik.

 
>> Esemény2018-05-13

Megvolt az idei rally,ismét igazán jó élményeket szereztünk az Őrségben😀

 
>> Szerviz2018-05-10

...most, hogy minden más elhallgatott, de maradt egy rejtélyes kopogás, némi rángatás, majd Axiál csuklók ellenőrzése illetve kormánymű porvédőinek levétele után világossá vált, hogy összekötők rendben vannak-külsők is, de a kormány mozgatására kopog a kormánymű...rendeltem gyári újat olaszoktól, szállítás folyamatban...Még ez eredeti van benne, majdnem 400ezer km-t bírt, szerintem szép tőle...update...megjött a szerkezet, már csak be kell költözzön a régi helyére...beütemezem, csak most kicsit sok a program, hétvégén selenia rally,2 hétre rá esküvő...hűha...és a nyári felnik még nincsenek lefújva

 
>> Szerviz2018-04-27

Első gátlókat cseréltem Kayabákra, visszakapta a régi rugókat, amivel nem SUV-s a kiállása. Kayaba RC1140 a kayaba katalógusban tévesen van megadva a 2,4jtd 10v manuálra, ugyanezt hozza a 3,0v6aut-ra is...hát magas is volt, egy év alatt sem érte el a normális szintet így mentek vissza régiek rozsdamentesítés meg festés(2k). Ha már így alakult rendbe tettem a gátlók villáit is. Bekerültek a gyári (OE) felső lengőkarok is. Jobb első kopogott, gondoltam a bal sem lehet már túl jó, de meglepően jó állapotban maradt. Mindegy ha már készleten volt új ment be az is.

>> Esemény2017-12-01

Ma reggel megtréfált kicsit az autó, persze nem ő tehet róla-hanem főleg én. Még a nyáron elkezdte szokásba venni, hogy a bal első zármotor néha csak nyitni volt hajlandó, zárni nem, és mivel a vezetőoldali zár vezérli a többit, így ha kulccsal nyitottam zártam a többivel nem volt gond.Tróger a tulaj 1.0- Lustaság, meg spúrság stb miatt eddig nem foglalkoztam elég komolyan a dologgal. A héten kaptam infót, hogy Bárdinál lehet kapni zárat, így már kényelmesen beszerezhető volt nem is drágán a pótalkatrész, szerdán meg is rendeltem pénteki átvétellel.(olvastam, hogy lehet cserélni benne villanymotort-néha elég csak megtisztítani stb-de nem szívesen rizikóztam +1 szerelős délutánt ha mégsem válik be a mutatvány-ha lett volna kéznél rossz másik motor kicsit más lett volna a helyzet) Nah el is jött a péntek, reggelre gyönyörűen körbe is fagyott az autó/forza csillaggarázs/ nemhogy a zárbetét nem fordult el(tróger a tulaj2.0-tudja, hogy kell működjön a zárbetét, de a fagy előtt frissen nem olajozza)majd próbáltam távirányítóval nyitni majd a bal hátsót még mielőtt visszazárna villámgyorsan kinyitni-nah de a tömítés körbe úgy befagyott-meg sem mozdult....Végül a jobb első engedett ugyanezzel a módszerrel, majd belülről nyílt a bal első. Munkahelyen már csak be kellett zárni valahogy-zárbetét még mindig nem olvadt ki, de nyitott hátsó ajtónál az elsők lezárhatóak belülről a gombbal, majd lenyomott gombbal becsapva záródott a hátulja is...Nah így jártam, már kezemben az új zárbetét, gyári utángyártott :) (ki van köszörülve a gyári embléma-de a szívem mélyén én jól, hogy ez valami maradék készlet lehet)

 
>> Autóápolás2017-09-20

Régi tervem volt a légterelők felszerelése, sorra került.