Az első komolyabb féktáv után egyértelművé vált, hogy a fékek kicsit alulméretezettek ehhez a teljesítményhez, valahogy javítani kellett rajtuk, már csak azért is, mert később pályanapokon is ki akarom próbálni a vasat. Végül a 166-os 4 dugattyús Brembo féknyergeit (némi átalakítással) tettem fel 330mm-es GTA tárcsákkal. A hozzá való rögzítő konzolokat lézerrel vágattam ki 14mm vastag laposacélból (30MnB5 acél). Az összeszereléshez 4-4db 10.9 minőségű csavart (12x1.5, 14x1.5) és nagy szilárdságú alátéteket használtam, és ha már fékcsere, lecseréltem a fékfolyadékot is DOT5.1-re! A kerekek alá 16mm-es nyomtávszélesítőket raktam, mert a mostani felni alatt nem fért volna el a fék. A fékbetétek egyelőre nem túl komoly darabok (Roadhouse), de a fékerő ezzel is brutális hidegen!! hosszabb komoly tempóban ez elmelegedett és csökkent a fékerő, később valami komolyabb fékbetétre lesz szükség! Azért normál utcai használatban több mint elég ez a fékbetét is!
>> Tuning és extraAlfa 156 2.5 V6 24v // 2012-03-16