Blog
Csere érett volt a ködlámpám, legalábbis ami az esztétikát tekinti. Üzemelt tökéletesen, de a foncsorról ,mint sok 59-en lekopott a króm réteg. FRC blogja alapján én is elkészítettem ledesre. Szeretek ilyenekkel bíbel Tovább »
Jon a rossz ido, igy ugy gondoltam ujra waxolom az autot. Ugyis megkopott mar kicsit, nem csoda, jo par honapja fent van mar a soft 99. Rendeltem egy Meguiars waxot, es most azt kapta meg az auto. Nagyin szepen pergeti a vizet, jo illatu, konnyu vele dolgozni. Egyeb polirozasra szukseg nem volt, p Tovább »
Ha unatkozom, mindig kitalalok valamit. Mikor mar megvettem, zavart a nehol mar feketere kopott kapcsolo sor muanyagjanak a bevonata. Ez a gumis undormany, senkinek nem kell bemutatnom. Brutalis szenvedes aran sikerult lemarnom nitro higitoval. Ezutan megcsiszoltam, 2k filler. Egy ejszakat szara Tovább »
Sajnos a 2.4 betegség utólért, így meg lett javítva az autó. Nagyon beledolgozott a kipuffgáz a kiegyenlítőbe a végén. Az olajat nem keverte a vízzel. A régi hengerfejet nem lett volna túl gazdaságot megjavíttatni ,ezért raktunk rá egy patent repedésmentes bontottat, de persze az is le lett nyom Tovább »
Autó adatlap
- Típus:159 SW 2.4 20V JTDm Q-Tronic
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2007
- Színe:GRIGIO TITANIO MET. 568/A
- Jellemzők:
Most érkezett, kívülről szép, beltérbe van mit csinálgatni. Ez is szép lesz :) Látszik ,hogy volt gazdája, foglalkoztak az autóval. Én meg mégtöbbet foglalkozom vele :)
Amit első körben tudni kell :
-Olasz import, akár csak a GT-m volt, teljesen rozsdamentes
-Gyönyörű, szinte tökéletes fényezés
-Vaj szövetkárpit, amit bőrre szeretnék cserélni - Extrák:
Xenonon, bőrön kívül full extra :) - Egyéb:
Manky féle profi chiptuning, 230le 480nm. DPF, EGR off!
VALÓS, nem tekert KM!