Mutasd

>> Egyéb2018-10-25

Négy hónap, négyezer kilóméter. Ennyi ideje hajtom újra a gépet. Jó hangosan lekopogom de eddig semmi komoly hiba. Nagyon szépen össze lett rakva. Amit ezen idő alatt javítani/cserélni kellett:
- Hűtővíz tágulási tartály ( vadi újat kapott mert a bontott amit beraktam az is csak egy hétig bírta. A visszatérő ág csatlakozója borzasztó gyenge, egyből törik ahogy öregszik a műanyag.)
- Régi sportlégszűrő kuka, helyette bekerült egy teljesen gyári doboz és egy gyári szűrő ( Na ez sem egyszerű mert az ember vagy az egész elejét bontja le vagy a teljes akksi tálcát. Én az utóbbit választottam.)
- Ablaktörlő motor már régen halott volt. Beszereltem egy bontottat azóta teljesen hibátlan, és az új ablaktörlő lapátokkal csodásan töröl.
- Nemrég pedig felkerültek a vadi új téli gumik is. ( NOKIAN abroncsok gyári 185/65ös méretben. Eddig szuperek.)
És ezzel véget is ért a lista. Úgy gondolom ez egy ilyen korú autón nem számít vastag hibalistának, még úgy sem hogy most lett felújítva. Persze a fent említett dolgok nem lettek ez előtt cserélve vagy javítva.
A hétvégén beiktattunk egy Csorvás-Kaposvár-Kaposfüred-Csorvás etapot is ami 650 kilóméter össz-vissz. A szép időben meglátogattuk a nagyszülőket, és megnéztük a régi kis családi házat is. Remekül bírta a gépállat a somogyi dombság kanyargós útjait, nem úgy mint az asszony de ez egy másik történet... :D

Szóval eddig elégedett vagyok.