Mutasd

>> Szerviz2013-01-20

Az autót 01.03-án vettem át . Azonnal bejelentkeztem a szervizbe. Az átvizsgálás túl sokáig nem tartott, szűk egy óra. Ez idő alatt szerencsére bent lehettem és végignézhetem az egészet. Elektromos hiba az izzító gyertya és az egyik hátsó helyzetjelző izzó, mechanikusan a kézifék kötél és a hátsófék szorulása volt. Ezen felül a kötelezőket kell elvégezni olajcsere, vezérlés csere.
Az átvizsgálás költsége 5700 ft. volt egy óra. Az átvizsgálásról kaptam egy állapot adatlapot. A felmerülő hibákat részben én és szervizben dolgozó baráttal csináltatom meg. Az alkatrészeket megrendeltem 40% kedvezménnyel online rendeléssel. Így olaj nélkül 76000 ft-ba került a vezérlés, a szűrők, a kézifék bovden, és az izzítógyertyák.
Következő nap kicseréltem az izzító gyertyákat, kettő volt üzemképes a négyből, egyet már ők is cseréltek /az előző tulaj/ mivel volt benne egy NGK a többi Beru volt. Én is Berut választottam és ki is cseréltem mindet.
Következő lépésként kicseréltem a pollenszűrőt. A benne lévő már nagyon retkes volt és az autó már nagyon nehezen tudott megbirkózni a párával.
Elérkezett az olajszűrő levegő szűrő és az olaj cseréje, de itt sajnos megakadtam az olaj leeresztő csavar az istenért nem akart megtágulni, úgyhogy az olaj és az olajszűrő cseréje a szervizbe lesz elvégezve. A levegőszűrőt sikeresen kicseréltem azzal nem volt problémám. Ekkor vettem szemügyre a bölcsőt, melyet a rozsda kikezdet. Eszt hamarosan ha jön a jó idő orvosolni kell.
Olvastam még a blogok között a MAP szenzor tisztítását. Ezt én is megcsináltam. A képeken látszik a különbség.