Tagok >> frusciante >> 147 1,6 120le distinctive >> Blog
- Típus:147 1,6 120le distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:hol kék hol szürke :) de inkább
Olaj es szűrő csere illetve 2 gyujtotrafo...
Bal hátsó tárcsám nagyon melegedett, a kerékagyon lévő rész kifejezetten. Leszedtem a féket kompletten akkor még nem vettem észre h az alsó csúszka be van rohadva, mert mozgott kicsit tökit meg nem nyomtam be és ki se akartam szedni mert nem volt útban úgy mint a felső. Az persze ki is jött szépen... A kerékcsapágy leszedéséről van fent egy videó autodocos csávó 9 perc alatt elvégzi... 😀 hát nekem kB 5 óra volt.
Ami a csapágy leszedéséhez kevés volt:
1:őserő.
2:őserő +2 méteres acélcső mint erőkar.
3:hevítés +őserő+2 méteres erőkar
4: acélfúró
A megoldást a jó öreg flex nyújtotta... 😀 persze ésszel nehogy a menetet vagy mást amire még szükség van megsértsek.
Fél kilós 🔨 és a csapágy le és fel ugrik a helyére mint a videóban... 😀 igaz a csávó azt kézzel csak feltette egy kicsit rálegyezett és fent is volt... Pedig én alá grafitzsíroztam mégis gyepáltam egy pár percig..
Az eredmény: a csapágy szuper a régi még lehet bírta volna de volt már benne 340k úgyhogy nem bánom h lecseréltem max azt az 5 órát ami elment az életemből potyára.. Holnap kicsapom a berohadt csúszkát a patkóból és a melegedés meg fog szűnni...
Túl a 340.000en kapott nyárra egy szép Q2es szettet nagyon jó pirellikkel. A felni egy piros Q2esről van ami kicsit sérült és felújítás alatt van, de addig is a kerekei felkerültek a nagy túlélőre... azé jól mutat rajta... Szeretem ezt a kis dögöt kár, h már nem éri meg rendberakni a karosszériát... Kicsit sajnálom de valszeg jövő télen legkésőbb elengedem a kezét..
De addig is megkap mindent ahogy eddig és szép gurulókon szeli az utakat asszony keze alatt...
A tetőkárpit tavaj elengedte a szövetet. Megpróbáltam visszaragasztani de elég gyászos lett. Csabo Cartárstól beújítottam a tetőkárpitot meg mindent sallangot (majrévasak, lámpák, napellenzők). Be is építettem. A tetőkárpitra ráfért egy kis takarítás. Pluszba elhoztam a küszöböket is... a végeredmény szép lett igaz normális képet nem tudtam róla csinálni.
Egymás után elhalt a két első alsó hangszóró, cseréltem őket, illetve tavaj előtt le akartam bőrözni a kárpitot de nem sikerült.... Így cseréltem mindkettőt. Szép lett az eredmény ráadásul újra van hang elöl... :) patenteket itt is cseréltem ami nem volt jó.
Igaz, vagy 5 éve el vagyok maradva a Ts blogjával, de innen folytatom, illetve majd elkérem a szerelőmtől is az elmúlt 5 év anyagát. Most egy sima olajcsere volt szűrőkkel.
Szereztem hozzá szinte új hátsó dobot már csak fel kell tenni. Kézifék szoknyát is cseréltünk szinte újra.
Ha már még mindig itthon lazulok nekiálltam kitisztítani ezt a kis vackot! Lacci cartárs mellékelt nekem egy képet(köszi még1x), h hol találom, szívócső lekap és tisztítás ezerrel. Nem volt nagy téma. Takarítás elöttről egy kép. A végéről elfelejtettem képet felrakni, de fémtiszta lett...:D
Ha már itthon vagyok és megjött mindenem nekiálltam az olajcserének. Időszerű még nem volt de 15.000 már van az előzőbe! Cserétől cseréig a kocsi 3dl olajat evett meg! Olajszűrő kicsit nehezen aadta magát, pedig a legutóbbi cserénél jjól beolajoztam a gumiját... vmiért mégis rászáradt, mind1 a lényeg, h csere megoldva. Légszűrő 3 perc alatt megvolt(ezt már korábban is magam cseréltem mint az olajat). Eljött az idő, h magam szívjak a pollenszűrő cserével... leszedtem a 2 anyát + a műanyag "anyát" lejött a plüss burkolat, workshopon kinéztem, h kell ezt a cserét levezetni, de ott nincs a képen a belső 2 csavar amit alig találtam meg... mind1 kicsavar, előző kiszed(feket volt benne és fele olyan vastag, mint amit most rendeltem... nem is értettem majd rakok fel képet!) kompresszorral kifújtam izomból(kb. negyed óra votl) kijött egy fél erdőnyi bogár meg kis falevél aztán bejöttem meggooglezni, mi az a airflow.. légáramlat... na közbe el is felejtettem, hogy vettem ki az előzőket bordával vízszintesen, v. függőlegesen gép elé vissza workshop látom vízszintesen van. ok. Mind2 szépen berak csavarok vissza és kész a rettegett projekt. Nem is olyan bonyolult...
olaj:
selénia 20k alfa:10.000
légszűrő gyári: 3200
olajszűrő gyári:1700
pollenszűrő: aftermarket: 2500
+ 1800 szállítási költség
össszesen:19.200huf+ az időm ami ugye megfizethetetlen...:D