Mutasd

>> Szerviz2015-07-22

Gondoltam picit kitakarítom a verdát, kiveszem belőle a nem használatos dolgokat, kiporszívózom stb stb... az akksi körül is rendezkedtem picit, valószinűleg ekkor megmozdítottam egy kicsit a sarut.
Mikor végeztem mindennel vissza akartam járni vele a garázsba. Gyujtás ráad a ICS vígan üdvözöl elalszanak a kontroll lámpák indítanék.... és..... egy csattanás és csend.... sötétség . Mi a ** ... nem reagált semmire, aztán kiakadt a fordulatszám mutató... arra gondoltam hogy valami rövidzárlatos és kikúrt egy biztosítékot. megnéztem elől és az utastérben is minden jónak tűnt gondoltam megnézem hátul is... aha... csak hogy a csomagtartó nem nyílik áram nélkül....

Szép szavak kíséretében telefonáltam a szerelő ismerősömnek mit csináljak. Közben már bújtam a fórumokat hogy hogyan lehet kinyitni... rá is találtam szerencsére, és az alapján sikerült kinyitni, ugyanis a motortérből lehet neki 12V ot adni egy másik akksin kersztül. ( 1. kép ) akkor láttam hogy lötyög a saru közelebbről megnézve el van törve...már picit repedt volt, de eddig bírta a gyűrődést gyorsan netre fel ... persze ez spéci saru nincs ilyen minden boltban így gyárit rendeltem rá 3070 Ft.
Sebaj másnapra meg is jött és fel is pattintottam . Miután beirtam az ICS kódját minden rendben újra. :)

Km: 239 756