Mutasd

>> Szerviz2022-03-01

Oké, alakulni kezdett a dolog, bekerültek a hüvelyek (a görög gumigyűrűkkel), dugók, felkerült a karter is, hátsó ftg. szimmering, első ftg. szimmering, ilyen apróságok.

Mire megjött a hengerfej, az a régi ötletem is megvalósításra került, hogy szeretném az alu szelepfedelet feketére szintereztetni, selyemfényű fekete lett belőle, nagyon szép és nagyon jó is, 8.000,- Ft-ért csinálták meg, persze előtte meg kellett csinálni a homokfúvást is, a kettő összesen került ennyi pénzbe. Persze végül csak nem maszkolták ki az Alfa Romeo feliratot úgy, ahogy kértem... De mindegy.

De hát ha azt hinnéd, hogy innentől sétagalopp volt.. Áhh. Dehogy. Egy faszt.

Mert hogy ez a jótét lélek Szabolcs úgy volt vele, hogy nem akarja, hogy szart rakjunk össze, szóval miután feltöltötte fagyállóval, leszedte a kartert, megnézni, hogy nem ereszt-e át a GÖRÖG GYŰRŰ.
És de. Áteresztett. A négyes hengernél...
Ez ugye azt jelentette, hogy akkor a motort újra szét kellett fűzni, és szerezni kellett újra gumigyűrűt, amit most találtunk a Szakál-Metálban (cikkszámra nem volt, csak ha típusra keresel...), szóval akkor ugye még egy kör HF tömítés, szívósor tömítés, plusz a kurva sok munka pluszban...

Remek, mert már csak Glaser HF tömítés volt, ami talán jobb minőségű, de már nem is annyiba került, mint a Reinz...

Itt összesen még 39.232 ,- Ft-ot hagytunk.. ::)

Utolsó képen az újabb szétszedés eredménye... :)