Mr. Z - főkép
>> Tuning és extraAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-03-29

Sikerült szereznem szép vajbőr belsőt.

 
>> Tuning és extraAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-03-29

A műszerfal világítás nekem elég gyengusz volt, illetve a kilóméterszámláló sem világított. Rendeltem LED-eket.
A kiszedés annyi hogy felül van két csavar, majd egy életlen késsel kicsit körbe kibuktattam majd kihúztam. Elég passzentos.
Miután szétszedtem ( talán 5 csavar meg egy szalagkábel) kimértem a fehér csati lábait melyik hova megy, majd így megtápoltam , hogy lássam hogy világít a led.
Kicseréltem mind, hát a változás nagyon durva már már vakít. :)
Végre van értelme a fényerő állító kis tekerőnek. Nagyon jó. Imádom.

>> EgyébAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-03-28

sikerült eredeti 166 prospektust szereznem. :)

 
>> SzervizAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-01-17

Kicseréltem a pollenszűrőt, mert az olajcserénél azt elfelejtettem venni, természetesen aktív szenes került bele. Csere idő 10 perc, nekem 30 perc, de csak mert minden helyet átmosok letisztítok, az is kap műanyagápolót amit nem is látni :)

>> AutóápolásAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-01-17

A szépség kapott egy komoly profi gépi waxolást.

>> SzervizAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-01-05

Az első komolyabb meghibásodásig 1100 együtt töltött kilométert kellett várni, persze így se hagyott ott az útszélén. Történt ugyanis, hogy 300km-re otthonról, egyszer csak felkeményedett a kormány elment a szervó. Félre állok nézem a tartályba nincs egy csepp olaj. Mondom megpróbálok öntök bele, vettem is egy MOL kúton a világ de bizonyosan az ország legdrágább ATF olaját ( M7 rulez ) , hát szinte rögtön kifújta a kocsi alá. Mondom nagy a baj, biztos a kormánymű. Tibi166 egész más okból pont felhívott, mintha csak megérezte volna, mondom neki mi van erre á ő is így járt hidegben, nincs nagy baj , a 166-ban ugyanis a szervó olajnak van egy hűtője elől a lökhárító mögött, és arról valószínűleg lenyomta a bilincset és vele a csövet a hidegben besűrűsödő olaj. Hazaértünk pályán úgy se kellett kormányozni, De a városban halál volt. Majd leszakadt a kezem, a 17-es téli gumik csak fokozták az izomlázat. Végül ma Tibi kb 30 perc alatt megcsinálta és újra tökéletes. Az egész egy 20 ft-os bilincs miatt. AZ szervó olaj került bele.

>> SzervizAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-01-03

Az vezetőoldali ablakemelő kapcsolók közül egy darab el volt törve és ki lehetett szedni nem fogta egy pöcök sem. Már el is kezdtem keresgetni a neten, amikor láss csodát találtam, egy tökéletes cseredarabot a kesztyűtartóban!! Meglepi. Ki is cseréltem. A képen a törött darab :)

költségem így : 0 Ft :)

 
>> SzervizAlfa 166 2.5 V6 24V // 2015-01-03

SKF vezérlés szett.
Champion légszűrő.
Gyári olajszűrő.
Selénia 20K olajszett
Új hosszbordás szíj Dayco
Új feszítő görgők
Új Gyertyák: NGK Laser platinum PFR6B

Köszönet Tibi166-nak a jó munkáért.

221.230Km

 
>> SzervizAlfa 166 2.5 V6 24V // 2014-12-22

A hátsó kipufogó már csak nehezék volt, és nem akartam egy gagyi után gyártott de legalább jó drága kipufogó dobot venni, ezért elvittem Zalaegerszeg legjobb kipufogósához Janika kipufogó szervizben.

Janika Kipufogó

Ki lettek cserélve a flexi csövek, a hátsó dob, a gyári vég pedig vissza lett rakva.

Szép érces hangja lett

 
>> SzervizAlfa 166 2.5 V6 24V // 2014-12-19

A fojtószelep tisztítás után elmúlt a dadogás. Több napja tünetmentes.