Mutasd

>> Szerviz2013-08-31

A mai nap szétszedtük a középkonzolt, hogy pótoljuk a maradék kiégett műszerfal izzót.
Szétszedtünk már pár műszerfalat, komolyan élmény volt szerelni, minden csavaros,
semmi pattintgatás, szépen szerelhető. A három tekerős állító gomb megvilágítása sajnos a forrasztós aljzatú izzóval van szerelve, így annak páka nélkül kár nekiállni, mert csak azzal lehet cserélni.
A tartalék lámpa izzója is kiégett, most csere után megfigyeltem, hogy a gyújtás utáni lámpateszt azt is teszteli szépen, tehát már abból tudnom kellett volna, hogy valóban kiégett az izzó, nem a szintjelzéssel van a gond. Most újra funkcionál.

A termosztátom rossz, ezt már írtam. Viszont a tágulásiból is fogy a víz egy bizonyos szintig. Ráadásul ahányszor felnyitom a motorház fedelet, mindig ugyan ott van 1db. csepp víz a tágulási tartályon. Most az utolsó utántöltés után, mikor ellenőriztem a szintet jobban szemügyre vettem a tágulásit ott, ahol mindig van egy csepp.
Sajnos hajszálrepedésekkel van teli a tartály, így ez is megy fel az SOS alkatrész listára. A termosztát rossz, így ha lassú a tempó felszalad a vízhő, ami miatt a nyomás is felépül(ne), de mivel a termosztát nem jó, mert beállt valahol félig nyitott állapotban, ezért nehezebben is hül le. Ha a termosztát rendesen nyitna, valószínűleg a nyomás sem szaladna fel ennyire... de ettől még a tágulási repedt... ez sehogy sem jó.