Tagok >> RedOne >> 156 1.8 T.S. Saloon (Már nincs meg.. >> Blog
- Típus:156 1.8 T.S. Saloon (Már nincs meg..
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2001
- Színe:Grafit metál
A mai nap szétszedtük a középkonzolt, hogy pótoljuk a maradék kiégett műszerfal izzót.
Szétszedtünk már pár műszerfalat, komolyan élmény volt szerelni, minden csavaros,
semmi pattintgatás, szépen szerelhető. A három tekerős állító gomb megvilágítása sajnos a forrasztós aljzatú izzóval van szerelve, így annak páka nélkül kár nekiállni, mert csak azzal lehet cserélni.
A tartalék lámpa izzója is kiégett, most csere után megfigyeltem, hogy a gyújtás utáni lámpateszt azt is teszteli szépen, tehát már abból tudnom kellett volna, hogy valóban kiégett az izzó, nem a szintjelzéssel van a gond. Most újra funkcionál.
A termosztátom rossz, ezt már írtam. Viszont a tágulásiból is fogy a víz egy bizonyos szintig. Ráadásul ahányszor felnyitom a motorház fedelet, mindig ugyan ott van 1db. csepp víz a tágulási tartályon. Most az utolsó utántöltés után, mikor ellenőriztem a szintet jobban szemügyre vettem a tágulásit ott, ahol mindig van egy csepp.
Sajnos hajszálrepedésekkel van teli a tartály, így ez is megy fel az SOS alkatrész listára. A termosztát rossz, így ha lassú a tempó felszalad a vízhő, ami miatt a nyomás is felépül(ne), de mivel a termosztát nem jó, mert beállt valahol félig nyitott állapotban, ezért nehezebben is hül le. Ha a termosztát rendesen nyitna, valószínűleg a nyomás sem szaladna fel ennyire... de ettől még a tágulási repedt... ez sehogy sem jó.
0
519
Fórum
Friss topicok
- Alfa reklám
- Filmek
- Spider
- Zenebutik
- Coffee - Minden ami kávé
- Retrovízió - A '70-es, ...
- Együnk-igyunk, amíg teh...
- Giulia
- Forma-1
- Belül is érezzük jól ma...
Tagok
Új tagjaink
- UTPcableman
- rajkailaszlo
- Tamas.F.Lamas
- Filip05
- Milán147
- copernico
- PolgárViki
- Bimbi10
- grimedth
- Frankie145QV