Mutasd

>> Szerviz2016-06-05

Jól elfelejtettem írni, miután kicseréltem a trafókat. Trafókat... többesszámban.
Volt egy olyan érzésem, hogy ha 1 trafó tönkre megy, akkor azt követi majd egy másik is. 2 trafót vettem így kapásból, hogy legyen egy tarcsi. Na jó, azért kettőt, mert mikor
szétszedtem megnéztem mindet, hogy hátha volt már cserélve közülük néhány és volt... kettőt már valaki cserélt előttem.

Kicseréltem a kettes hengert, aztán még másnap délután meghalt a 4. hengeré is.
Jól ki vannak ezek számolva. Így rögtön lett helye a másik trafónak is.

Na mindegy, jó megérzés volt, most egy teli vizes pezsgős pohár szépen megáll a blokkon, semmi rázkódás, gyönyörű alapjárat.

Viszont, hogy ne unatkozzak beesett a kuplung. Ez 250.000km-nél nem csoda.
Kap egy alsó-felső munkahenger és egy kuplung szerkezet cserét.

Szerintem ez lesz nálam az utolsó szervíze, mert kell egy kombi, nem férünk el.
Miért van az, hogy mire összeáll egy autó, addigra valamiért mindig el kell adni...

A tetőt lefóliáztattam, mert a lakk bemattult rajta, elég jampi lett. Jól áll neki, megy a sötétszürkéhez. A motorház tető is matt volt, viszont az szebb gyári fényen, a fényező gyönyörű munkát végzett. Szép lett.