Tagok >> Arslan >> GT 1.9 jtdm >> Blog
- Típus:GT 1.9 jtdm
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero
Kicseréltem a kerekeket télire, mivel elégedetten használtam már több garnitúra Infinity nyárit, így bizalmat szavaztam a télinek is. A műszerfalhéjon levő légzsák fedél balos rögzítése elengedett így kicseréltem mindkettőt.
Vettem Motip fújható zsírt, három alkalommal is telenyomtam a kulisszát, jobb lett a váltás érzete. Nyílván tökéletes nem lesz, kulisszacsere oldaná csak meg. Kb hat alkalommal szedtem le és raktam fel a balos ajtókárpitot mire jól áll, jó pár új bolha is eltörött. Nem értem, de mindegy, már jó. Ragasztópisztollyal megjavítottam a repedt, törött búráját az ajtóvilágításnak. Leszedtem az anyós oldali ablakemelő kis fedelét is, megcsiszoltam simára mert igen csúnya volt. Akárhogy próbáltam mindig összeveszett vele a fújható gumi, igy marad műanyag. Pár napja mikor hazaértem a kézifék ellenállás nélkül jött fel, mivel a tél előtt úgyis terveztem a cseréjét, meg lett rendelve mind a három, de végül az első kis kötél jónak bizonyult így azt nem bántottam.
Egy cartárs látta facen hogy bőrt keresek, komplett belsőt, így rámírt jó sok képpel hogy van egy sötétszürke komplettan. Mivel fekete-piros, piros irányba szerettem volna menni, futottam pár kört, de inkább nem részletezem a tapasztalatokat. Így elhoztam TZoli cartárs kiséretében Kazincbarcikáról a sötetszürke belsőt. Nem mellesleg megismertem egy újabb jó fej Alfást. Mivel az időm a legkevesebb, szűk egy hét alatt sikerült beaplikálnom, takarítanom és bőrapolóznom. Egeszen megfiatalodott a belső, szeretek a kocsimban lenni. A balos ajtókárpit a b-oszlopnál eddig sem állt tökèletesen, gondoltam majd az új bolháktól igen, hát nem. Majd futok még pár kört vele. Tatabányán a Weltguminál megrendeltem 4 Infinity Ecozent a gyári r16 205/55 meretben, fel is rakattam a Teledialokra, úgy várják az igazi hideg eljöttét.
A hátsó dob egyik gumifüggesztője szét volt repedezve, kicseréltem mind a kettőt Bosalra.
TZoli cartárs megfújta 2k lakkal az általam felcsiszolt, előkészített lámpákat.
210420 km-nél 14581 km utàn, kissé megcsúszva a tervezett 12ezer helyett, újra Seleniat kapott, új leeresztőcsavarral és Bosch olajszűrővel.
Hogy megtörjem a feketeséget, a Giulietta Veloce mintájára raktam egy kis pirosat az elejébe.
Fujható gumival megfújtam a scudettot, remélem tartós lesz, kapott 5 réteget. Laza másfél óra alatt meg is lett.
A computer nem tudott kapcsolatot létesíteni a fekete számlapos műszeregységgel, így kiszedtem, szétbontottam, leszedtem a mutatókat és számlapokat cseréltem az egységeken. Így visszakerült az eredeti óra, km probléma sem számottevő mert csak 17 hiányzik így belőle. Sajnos a fekete óra nem tempomatos, így mikor kapcsolom, nem jelenik meg a jel az órán. Nem gondoltam volna hogy kétféle számlap van.
Elkészültek Rendes József által a váltó kézifék szoknyák a Gt-be és párom 147-jébe is, gyors el is foglalták a helyüket. A kb fél éve vásárolt Bosch ablaktörlő lapátok meg is adták magukat, raktam fel Valeot. A fehér óracsoportot kicseréltem feketére, ha már minden fekete-piros. Remélhetőleg látja a comp igy egy proxxy rendezés után eltűnik majd a km villogás ami így 18 ezerrel kevesebb lett. A teljes képhez még egy piros-fekete bőr belső kellene.