Mutasd

>> Szerviz2020-09-08

148200 km-nél kicseréltem a blokkban mind a négy hengerfalolajzó fúvokát. Trencsikék rendeltek nekem újakat 4500 Ft-os darabáron. Épp eljött egy 8000 km-es elajcsere ideje így bevettem magam hétvégére cimbi műhelyébe és kicseréltem őket. Elég jó cumi volt. Örömmel láttam a motor belső tisztaságát, igazolja az olasz számlákon szereplő sűrű olajcseréket. A jól bevált Motult most Shellre váltottam. Szakadt volt a jobb belső gumiharang, TZoli kisegített eggyel így orvosoltam azt is. Fórumon olvastam hogy okozhatja a p0420 hibát és 120 000 km után cserés, ez volt a művelet oka. A következő hetet zempléni csavargással töltöttük, két alkalommal is bedobta a hibát így ez még mindig orvoslásra vár, viszont az olajfogyasztás lecsökkent 1-1.5 deci per ezer km-re. Közben ráleltem a jts illetve cf3 ts motorok dugattyú és lehuzógyűrű problémàjára szinte egyidőben Piritu cartárssal, így további feladatok lesznek a motorral, amit nem bánok, enélkül is voltak terveim a belsőségekkel. Közben egy lassan ex-cartárs átnyergel egy Tipora így elhoztam tőle a nyári kerekeit, igen jutányos áron. Et 38 r17 Ats Dtm felnik szinte új Infinity gumikkal. Jó tapasztalataim vannak a márkával, volt több garnitúra is már.