Tagok >> Giotti155 2.5V6 >> 156 1.9Jtd >> Blog
- Típus:156 1.9Jtd
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2004
- Színe:Nero Metallico
Kapott egy teljes gépi polírt, ami egy komplett autó gyurmázást, három rétegű polírt és egy gépi waxot takar 3M-es termékekkel.
A művelet 10 órát vett igénybe.
Eljött az ideje a klíma feltöltésnek, mert már eléggé gyengén fújta a hideget, inkább langyos volt. Kapott egy ózonos fertőtlenítést is utána.
Végre találtam olyan nappali menetfényt, ami tetszik is és nem egy plusz lámpa. Irányjelző helyére kell beszerelni, menetfény és irányjelző funkciója van egyben.
Bekerültek a nyomtávszélesítők is, így már nincsenek beesve a kerekek a kerékjáratba. Elöl 10-10mm oldalanként, hátul 20-20mm-t kapott oldalanként.
Elkészültek a GTA felnik. Porfestve lettek kívül-belül,bazalt csillám színben. Ráadásnak kaptak egy frontpolírt ami nagyon sokat dobott a megjelenésén. Kis extrákat is kaptak a Ferrari középkupakot és a belső felébe egy Ducati Corse felirat került.
Festés előtt természetesen mind a négy felni ellenőrizve lett ütesre. Kettőben volt egy minimális ütés, azok görgőzve lettek.
Jobb oldalon elkezdett búgni a kerékcsapágy olyan 100-as tempónál,meg a jobb oldali féltengely csukló néha ropogott lassú balos kanyarban. Ezért ha már egyszer szétszedtem az egészet,akkor komplett felújítás lett mindkét oldalon.
kerékcsapágy,féltengely csukló,féltengely csillag,külső belső gumiharang csere mindkét oldalon.
224121km
Elérkezett a következő olajcsere ideje,amit egybe kötöttem a kiegyenlítő tartály cseréjével is,mert egyik jobb oldali izzó csere közben véletlenül letörött a kiegyenlítő tartályról a visszavezető kis fülecske.
222476km