Tagok >> Giotti155 2.5V6 >> 159 SportWagon >> Blog
- Típus:159 SportWagon
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2009
- Színe:Bianco
Kerékcsapágy csere közben vettem észre, hogy bal oldali rugó törés van. Gyári Ti rugó 36 ezer Ft /db áron tudtak volna szerezni, ezért döntöttem úgy, hogy kap egy Eibach-pro-kitet, Bilstein B4 lengéscsillapítókkal. Piros rugók fekete Plasti dippel lettek fújva, hogy műszakin is átmenjen. Magasság teljesen ugyan az maradt, mint a Ti rugókkal.
Hátsó rugók később lesznek cserélve, időhiány miatt.
253700km
Olajcsere, olajszűrő csere, levegő szűrő csere, pollen szűrő csere, bal első kerékcsapágy csere.
252922km
Téli kerekek kaptak egy kis frissítést, grafit Plasti dip festékkel, egyben fel is kerültek. Megkezdjük a telet.
Komplett első futómű felújításon estünk át. Amik cserélve lettek bal és jobb oldalon. Alsó - felső lengőkarok, stabilizátor pálcák, kormány összekötők, féltengelyek, féktárcsákon, fék betétek.
247071km
Gyerekek miatt le lett sötétítő fóliázva B oszloptól hátrafelé Llumar fóliával. Hivatalosan.
Tükörház csere közben sikerült elpattintani a jobb oldali tükörlapot. Ezért az cserére szorult.
Még mindig folyt az olaj alulról, aminek tuzetesebben utána kellett járnom. Kiderült, hogy a nívó pálca ház meg a blokk közötti gumigyűrűnél folyatja az olajat. Nem kicsit. Megkerestem gyorsan a gyári számokat és másnap Erhardtól meg is rendeltem az alkatrészt. Gumi dugó nívóhoz, turbó olajzó csőhöz alsó gumigyűrű meg felső tömítés, ha már egyszer szét van szedve. Meg egy kipufogó tömítés alulra.
241600km