Végre megtörtént a vezérlés szett+vez.mód csere Tzoli fórumtársnál történt a műtét,végre egészséges hangja lett a kis twinsparknak :)
Km.óra állás:206000
8500km-tert mentem az Alfival kb 8 literes átlagfogyival számolva 680 liter benzint égettem el az 420as benzin árral 285600Ft tyűűhaa :S A következő alfi egy JTD lesz több mint valószínű..
Elkezdtem összegyűjteni az alkatrészeket a vezérléscseréhez:
vez.módosító:43000Ft
Conti vezérlés szett (szíj,görgők,pumpa):34000Ft
Kell még:Szelepfedél tömítés,Szívó oldali vezérműtengely szimmering és kezdődhet a műtét
Km állás:201500
Megjött a meleg kezdeni kellene valamit a klímával,gázhiány miatt nem kapcsolt be a kompresszor(nem használta az előző tulaj a klímát ezért szökhetett meg a gáz)Nyomáspróba majd töltés(15000Ft) után 5-6 fokos levegő,viszont a napokban azt figyeltem meg,hogy fél-1 percenként ki-be kapcsol a kompresszor,valószínűleg túlnyomás miatt..
Volt egy olaj csere is a gyakori városi használat miatt csak 7000km-t mentem az előző csere óta,most csak egy alap Mobil Super 2000 X1 10W-40(7000Ft)+szűrő ment bele,7-8 ezernél úgy is csere lesz.
Km állás:200000
Akkor kezdjünk bele..2014 Februárjában megvettem éltem első Alfa Romeo-ját egy 145 1.4 TS személyében..Áron alul,de melegen néha leálló motorral.
Első Teendőim:Főtengely jeladó csere (10000Ft)
Lambda Szonda +Diagnosztika (20000Ft)
Olaj csere:Castrol Edge FST 10W-60 (12000Ft)+szűrők
A kocsi üzembiztos,de sajna erőteljesen megszólalt a vezérlésmódosító..
Km állás:193000