Tagok >> Dempsey and Makepeace >> Blog
2018 húsvét hétfő reggel az első vevő el rajtolt vele, remélem jó sora lesz Szilvinek.
A bal hátsó külső kilincsem a hideg hatására megadta magát, az aljából kitört a kilincs vezető csap. Sikerült egyet végre találnom ,ki is cseréltem.
Megejtettük a vezérléscserét. A matrica és az előző tulaj elmondása szerint 37.000km volt benne és azt 2015 szeptemberében hajtották végre. De mégis úgy éreztem az a tuti ami a tuti a csinálj mindent magad szisztéma ,ráadásul Continentál szíj volt rajta ami valójában Contitech (made in Románia) és egy korábbi 1.6 Ts -emen ez a márka gyakorlatilag kinyúlt mint az állat. A másik a bizalmatlanság ,egy dolog a matrica és egy másik dolog a valóság. Így a magam részéről innentől számolhatom a megtett km.-eket. Egyébként valós volt az állapot.
Amit beépítettem : INA Hosszbordás szíj feszítő csapágy 5.790-
INA Hosszbordás szíj vezető csapágy 10.850-
DAYCO 6 PK 1965, ékszíj 7.125-
Desztillált víz 5l 358-
Fagyállóm volt korábbról megmaradva.
INA Vezérműszíj készlet 33.989 -
INA Balance szíj készlet 28.996-
RUVILLE Vízpumpa 12.650-
Meg elegem lett a torx nem torx hanem ribe és egyéb dugókulcs mizériából és vettem egy (30.000-res készletet még jó szolgálatot fog tenni ).
A főtengely hosszbordás szíjtárcsához Ribe M9-es , az alatta lévő balance tárcsához Ribe M7 dugókulcs kelet.
Mint mindig ,most is hálás vagyok az asszony segítségének elég szívós meló volt pl.: egy 1.6 ts-hez képest.
Km állása : 137.675
Kicseréltem az összes eléggé viseletes féktárcsát betéteket .
A bal eleje nyüszögött ,bedobtam egy új felső lengőkart és mindkét oldalra új stabpálcát.
Tárcsák és betétek : 76.000-
Felsőlengő+stabok: 20.900
Előrelátó magatartást mutatva vettem rá 4 új téligummát .
Hankook W452 Winter iCept RS2 91 T 205/55/16 -ra esett a választás,21.600- darabáron +szerelés.
Vásárlást követő 1500 km megtétele után úgy éreztem a kocsi megérdemli a vérátömlesztést ,hogy tisztalappal folytatódjon közös életünk.
Olaj, levegőszűrő, olajszűrő.
Kattogó bal első ajtóhatároló cseréje egy vadi újra. Rendeltem.
Valami idétlen sufni tunningos embléma nélküli pajzs volt az autón lefotózni is elfelejtettem , az kompletten első nap ugrott a kukába és cserélődött gyári újra (16.000-),majd kicsit políroztattam az első fényszórókon ,hogy kilássanak az izzók.. (12.000-)
Miután kicseréltem a termosztátot ,következésképpen felmelegszik a motor ,nem kapcsolt a hűtő ventilátor csak 100 foknál, mivel a két fokozat biztosítékai rendben voltak a gyanúsított a hűtő ventilátor előtét ellenállása lett. A gyanúm be is igazolódott. Nem tudom (vagyis hogy tudom ki szervizelte korábban ezt a kocsit legyen elég annyi Dunakeszi) a többire rá lehet jönni , vezetékkel kókányolta az ellenállást , még szép ha nem jó az ellenállás érték ,az lett volna a csoda ha jó lett volna.
Cseréltem újra, láss csodát 90-92 foknál bekapcsol a hiányzó 1-es fokozat.