Mutasd

>> Tuning és extra2015-08-10

Időközben bekerült 1-2 okosság a kocsiba. A motor piszkálása előtt a fékezést és úttartást javítottuk. Elől Nagyfék 330as GTA tárcsát kapott, 166 fékbetétekkel. Teszi a dolgát! Hátra a 156 2.4 20v fékek kerültek, kicsit nagyobb mint a gyári. Az utóbbi volt pont kéznél, ezért került be. :)

 
>> Autóápolás2015-07-05

Előkészületek a fényezésre, műanyag hegesztés és a többi...
A fényezés után felkerült pár matrica is az orrára :)

 
>> Esemény2014-08-01

A lukas turbócső javítva. Ez egy ideiglenes megoldás, 50es csövet beraktam köztes darabnak.
A végső megoldás egy peremes coolercső lesz, hasonló módon! :)

 
>> Esemény2014-07-29

Tegnap megérkezett az új hátsó lámpa, s ma végre ki is cseréltem! :)
S hogy ne legyen unalmas az élet, kilyukadt a turbócső. Holnapra is kell valami progi! :)

 
>> Esemény2014-07-29

Ezután rendeltem néhány matricát GT-től (köszönet érte).

 
>> Esemény2014-07-29

A Black Out matrica lekerült a hátuljáról, s kapott rá egy Alfa Romeo Matricát.
Az ültetést is kiszedtem alóla, de nagyon gondolkodom, hogy visszarakjam! :)
Ezután került bele egy kis fénytechnika. Kilépőfény, helyzetjelzőt is ledesre cseréltem, s egy ledsor is került a kocsi alá.

 
>> Esemény2014-07-29

2014 márciusában boldog tulajdonosa lettem ennek a példánynak. Ismertem előtte a gépet, tudtam a gyengéit, de mégis valamiért úgy éreztem ez kell nekem.
Vásárlás után természetesen a kötelező szervizt megcsináltam.
Amit cseréltem: Olajszűrő, légszűrő, pollenszűrő, üzemanyagszűrő, olaj, komplett vezérműszíj szett, hosszbordás szíj, pár lengőkar... :)
Hatósági vizsgára készülve, előbukkant néhány hiba. A tolatólámpa nem égett, köszönhetően egy sérült vezetéknek, s az index nagyon el volt dugva.
De végül minden rendben volt.
Sajnos a motorháztetőt úgy gányolták rá, s menthetetlen volt... :(
Ezért visszakerült egy gyári géptető!