Mutasd

>> Szerviz2016-02-20

2016. február 19-én átugrottam Csöri mesterékhez Várpalotára, hogy átnézessem az autót. Úgy voltam vele, ha ilyen hibákat és hiányosságokat találok (lásd előző blog), valamint vissza kell vigyem az autót a "Focus autoszervíz"-nek, akkor ott lehet, hogy más is van. Így is volt, hisz Csöri átnézte a verdát és az alábbi hibákkal, hiányosságokkal szembesültünk:
- A kuplung munkahenger konzolját sikeresen széttörték
- A bal oldali kerékdobnál az oszlop nincs a helyére rakva.
- A vízcső a motor mögött nincs a bilincsbe, a helyére visszarakva (ha kidörzsölődik, eldurran a cső, valahol otthagy, mert elfolyik a hűtővíz)
- Gázolajszivárgás van valahol. Nem súlyos, de meg kell szüntetni.
Attival megbeszéltük, március 11-én találkozunk, és rendbe rakjuk a gépet. Megnyugtatott, nincs itt komoly baj, csak a hanyag, rossz minőségű (és igen drága) munka miatt van itt pár apróság.
Amit már régóta terveztünk Attikával, kapott egy új hosszbordásszíj vezető görgőt a kocsi, persze gyári minőségűt, mert jó kis hangja volt már a görgő-csapágynak. És igaza is volt Csörinek, olyan jó kis hangja lett a kocsinak a csere után.
Kiváló munka, jó hangulat, mint mindig, Várpalotán Csöriéknél!
Km.: 199350