Sajnos a helytelen futómű beállítás miatt az első gumik belső fele megkopott, ezért az első tengelyen lévő gumik cserélve lettek. Goodyear Eagle F1 Asymmetric 5 került fel.
Mivel jócskán koptak az első gumik belső oldalai, ezért futóműbeállítással ez orvosolva lett.
Újabb olajcsere periódus. Sofima olajszűrő, gyári légszűrő, carbon pollenszűrő.
Az alvázon 2 db sérülés volt, valószínű korábban valami felcsapódott, mert máshol mindenhol rendben volt. A sérült részek ki lettek vágva, helyére új került.










Tönkre ment a motortartó-billenésgátló, cserélve lett.
Az autó 2500-as fordulat körül, hírtelen gázadásra hibát dobott ki. Kiolvasás után kiderült, hogy a magasnyomású szivattyú a hiba oka. Cseréje egy bontott, jó állapotúra megtörtént. Célszerű a bontás miatt a komplett vezérlés csere, de km még nem sok van benne, viszont korban már elérte azt az időt, amikor érdemes cserélni, ezért csak a szíjak, a vezérműszíj és a hosszbordás szíj lett cserélve, a többi majd utólag lesz.
Javításra került a klíma is, elektronikai hiba miatt nem kapcsolt be már jó ideje. Én el lettem volna klíma nélkül, de a novemberen született gyerkőc miatt kellett, úgyhogy a hiba javítva lett.
Ismét egy olajcsere periódus. Texaco 5W40-es olaj, Sofima olajszűrű. Ki lett cserélve továbbá a bal első-külső gumiharang is a féltengelyen.
Mai napon le lettek cserélve az izzítógyertyá, Bosch márkájú került bele az autóba. A sors fintora, hogy pont a műhely előtt adta meg magát az akkumulátor is, úgyhogy az is cserés lett, maradtam az Excide Premium 760A, 77Ah.
Az elmúlt 3 hónapban sikerült szert tennem egy szett Tomason TN1 (Black polished) típusú felnire, amin voltak kisebb padka nyomok. Szálcsiszolást követően szépen eltűntek.
Rájuk kerültek az Uniroyal Rainsport 3 gumik, illetve lett hozzá rendelve új kerékőr szett is.
Időközben elkészült a Giulia style pajzsom is.
Mivel a fékek elöl cserére éretek, így a nagyfék mellett döntöttem. 166 2.5 V6 nagyfékje, (konzol, távtartó) hozzá rettentő mehezen és hosszas várakozás után sikerült szerezni 330-as fúrt mart Rotinger tárcsát, hozzá Textar betéteket.



Elvittem az autót Budapestre féltengely felújításra. Fel lettek újítva a csuklók is, viszont a bal oldali külső féltengelyem kuka, annak cseréje nemsokára következik. Csere érett lett a váltóolaj is, így bele is került Castrol Longlife váltóolaj.