Mutasd

>> Szerviz2010-07-14

Megszüntek a förtelmes hangok a futóműből. Nem folyik többet az olaj. Ezt még lekopogom, mert ez a legszarabb dolog.
Szóval pár cumesz cserélve lett:
Hátsó lengéscsillapítók (35, 25%-ak voltak), keresztlengők (elhajlottak), hosszlengő (érdekesen mozgatható volt), csonkállványszilent (szétpergett), alsó lengőkar (szétszakadt szilent), kormány stabrúd (ékelve volt a szilent??? paraszt), kutyacsontok elől (le kellett vágni)(7500 Ft/pár), szelepfedél tömítés (másik szelepfedélhez volt anno rendelve), termosztát (nem ott vigyorgott a mutató), bal hátsó kilincs (eltört télen), olaj, olajszűrő (mert 10.000 km-t mentem a másikkal), egy kis peremeztetés a jobb hátsó sárvédőn (mert belert a kerék...még mindig olyan, lehet kap majd egy másik ültetést). Másra nem emlékszem.
Amit fogok valamelyik nap az a pollenszűrő és abaktörlő lapátok cseréje, jobb első és jobb "B" oszlop kárpitjának cseréje.
Megvárom fogja-e fújni az olajat és, ha nem akkor klímáshoz veszem az irányt. A szélvédő cserére már be voltam jelentkezve, de hamarabb vittem a szerelőhöz. Ez csúszik. Műszakin nem hiszem, hogy átengednek a repedt szélvédővel.
Meg kell igazítanom a csomagtartóban a kárpitot, mert nem tetszik a helyzete.
Munkadíj 20.000 Ft
Köszönet az alkatrészekért Erhardnak, Petya 2.4-nek és Alfamannek.

154.660 km