Tagok >> Csipcsirip >> 159 Sedan >> Blog
- Típus:159 Sedan
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2006
- Színe:Bordó
Fékezésnél "ropogó" hangot hallottam. D.Zolihoz vittem szervire.
Jobb első alsó-felső lengőkart kellett cserélni + futómű állítás.
230.000 km
Megkapta a kötelező olaj + szűrők cseréjét és egy új termosztátot .
Kapott egy új gyári gumiszőnyeget és egy hátsó emblémát.
Engem is utolért a híres M32-es váltó hiba. A hármas - négyes sebességben "síró" hangot adót ki ami egyre intenzívebb lett.
Ate első féktárcsa + ceramic Ate betét csere és kézifék bowden , fékolaj csere
212.265km
Czabán Bercit kerestem meg egy olyan problémával , hogy olaj került a kiegyenlítő tartályba. Olajat ,vizet nem fogyasztotta . Elsőnek a hőcserélőcsőre gyanakodott mivel a 8 szelepes nem szokott hengerfejes lenni.A szétszerelés után a hőcserélőcsőn nyomáspróbát csinált ,de nem talált hibát.
A hengerfej felújítás során új vezérlést kapott, és ha már szétszedték kitisztította a szívósort és a turbó tisztítását is elvégezte.Friss olajat kapott 203.500km-nél.
2.000km megtétel után kellett vissza vinnem egy olaj cserére és kiegyenlítő tartály + folyadék cserére. Hosszbordás szíj és főtengely jeladó csere is volt .
Álló helyzetben meghúzták a baloldali sárvédőt és a lökhárítót , biztosító fizetett jöhetett a szépítés . A vecsési bontóba vettem egy sárvédőt ,lökhárítót pedig javították .
A motorháztetőn volt több kő felverődés egy viszont nagyon zavart amiről már a lakk is feljött így azt is fényeztettem .A hátsó lökhárítón volt pár parkolási sérülés azt is fényeztettem.
A turbónyomás magasabban állt , MAP szenzor csere megoldotta a problémát .190.200km
Olaj csere + szűrők 197.523 km
Pirelli téli gumi 2020.Nov.
Megoldódott az állandó izzítás probléma,
Vezérlő egység cserével + modul +két új kulcs.
Olaj csere összes szűrővel +fék olaj csere 187.454km
D.Z.Tuning