Olaj, szűrők, váltóolaj cserélve.
A motorba Liqui Moly Toptec 4100, a váltóba gyári Tutela Transmission Gearforce 75w került.
Az előző csere óta 7973 km-t tettünk meg.
98.832 km

A hátsó fék cseréjekor észrevettük, hogy a bal támasztógömbfejnek van egy kis koppanása. Cseréltettem TRW-re, utána elmentünk egy futóműállításra.
94.994 km

Még a gyáriak voltak, kezdtek nagyon odalenni. Előre Bosch, hátra Valeo ment.
94.604 km

Szerintem még sokat elment volna, de kivillant a kopásjelző... Cseréltettem tárcsával együtt. Elöl bevált az Ate, ide is azt vettem.
94.355 km



35 fok felett nem volt az igazi. Elszökött egy kis gáz, vissza lett töltve a gyári mennyiség. Szivárgás nincs, normálisnak mondták a dolgot.
94.330 km

Felrakattam a nyári szettet. Görgőzni, javítani nem kellett.
93.899 km

Szereztem egy 2019 utáni gyári Alpine rádiót. Egyszerű volt beszerelni, minden adta magát. Lett Carplay, Android Auto, kicsit nagyobb a kijelző. Szebb a hangja, több a beállítási lehetőség. A gyújtást levéve ajtónyitásig nem kapcsol ki. Cserébe a kinézete nekem utólagos hatást kelt, és nincs olyan szépen integrálva a kocsi Canbus rendszerébe. A Uconnecten megjelentek a kocsi beállításai és a trip adatok. Most már csak a műszercsoport kis kijelzőjén. De ennyi áldozatot úgy gondolom megért a nagyobb tudás. Minden más tök jól működik, multikormány, mikrofon (még választható is hogy a kocsiét vagy a sajátját használja), usb és aux aljzatok. A cápauszony antennával használhatatlan volt a rádiója, visszatettem a gyári szárat, azzal tökéletes.
Tolatókamerát is fogad, ebből gyári kamera és összekötő kábel híján egy univerzális kínait szereltem be. A gyárilag ezzel szerelt autókban a 31 és 32 pineken jön be a jel, ezt kikerülve a fejegység kötegére ráforrasztottam egy szabvány rca aljzatot.






A téli kerékszett felkerült
91.063 km


