Tagok >> PBali >> Giulietta 1.4 MAir Distinctive >> Blog
- Típus:Giulietta 1.4 MAir Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2012
- Színe:Fehér
Helyszín: Szalki-Sziget
Időpont: 2023.07.08
Úgy alakult, hogy hiába van meg 2020 eleje óta az autó, Zánka után eddig nem értünk oda Alfacity-be, de most végre igen.
Előző este már megérkeztünk Dunaújvárosba és a Corner Hotelben foglaltunk szállást.
Fogyasztási rekord az odaúton, kerek 6.0l/100km.
A szombat remek volt, gyönyörű autókkal, remek fellépőkkel, finom ételekkel és jó idővel.
Nekem nagyon betaláltak az új pólók a Shopban, vettem is hamar 4-et.😉
Most először vettünk részt az esti bulin, jól éreztük magunkat ott is.🙂
Köszönjük a szervezőknek!🍀
Klíma ellenőrzés, töltés, nyomáspróba, tisztítás és pollenszűrő csere.
Helyszín: Autószerviz Nándicar - Gönyű
Km: 139.075
Az előző tulajnál javítva volt pár éve az érintett szakasz, én kicseréltettem a bal oldali kábelköteget, mert megtört a csomagtérajtó átvezetésnél és elszakadt nem is egy kábel.
A hibaüzenetet a (fék)lámpára dobta, de elvileg a hátsó ablakfűtés vezetéke is megadta már magát korábban.
Kábelköteg javító készlet bal (A0001) - 22.900 Ft
Szállítás: 1.710 Ft
Munkadíj: 18.000 Ft (Helyszín:
Vi-Ga-Sz Autó Rábapatona)
km: 138.850
2023.04.26-án került sor a cserére.
Helyszín: 60i Győr
Km: 138.314
A téli szezonban összesen 2856 km-t sikerült megtenni.
A TS860-as Conti téli gumikat koruknál fogva cserélni fogom a következő télen. Már haza sem hoztam, csak a felniket.
3 éve van meg az autó, azóta biztosan a korábbi Exide EK600-as akksival üzemelt.
Beszéltem az előző tulajjal, tippre 4-5 éves lehet az akku, így mivel régóta nem működik a Start-Stop rendszerem (nem hiányzott, 99%-ban kinyomom már induláskor), beszereztem egy újat. Sokat viszem a gyerekeket, nem hiányzik, hogy valahol ne induljon el az autó, így preventív jelleggel megtörtént a csere, 24-én pénteken.
Vicces, hogy a blog megírásáig biztos voltam benne, hogy a korábbi EK600-at tettem bele, hisz azt is rendeltem és a honlapon is úgy van fent, de valójában EK620-at kaptam. (Ezen legalább van fogantyú a tetején)
62 Ah, 680 A, 12V, AGM.
45.900 Ft+szállítási díj.
Azóta újra működik a Start-Stop is.
Még aznap lemostam és kitakarítottam az autót, illetve a korábban elmaradt nyári szett tisztítást is megejtettem. Lassan mehetnek fel úgyis.
2022.11.16-án felkerült a téli szett.
Km: 135.458
4.205 km volt a nyári futás, bár az új gumikba még ennél is jóval kevesebb ment.
Gumis: 60i Győr (most először szorultam ki a műhelyből)
Az éves szervízre Kozinál került sor, Mosonmagyaróváron.
Gyári alkatrészek kerültek beszerelésre.
Olajcsere (Selénia Star PE) és az összes szűrő cseréje történt meg.
Km: 133.825
Mikor hazaértem, lemostam az út koszát és így ment a garázsba a Giulietta.
Mikor megvettem a Giuliettát, már akkor is igazán a 8C felnivel tetszett volna, de a turbina sem volt rossz. Jó 2 évvel a vásárlás után vettem egy felújításra váró felni szettet, amit Bányai Sanyi vett kezelésbe Nyirádon.
Antracit/fegyverszürke színt kértem és kaptam. (Nem színkódos, egyedileg Sanyi által kikevert szín)
A turbina szettet árulom a Michelin PS4 gumikkal, így ha már a felni újra szép, vettem egy szett Continental Sportcontact 5 gumit, 225/40 R18 méretben, amit a kiszállítás napján sikerült fel is rakatnom. (2022-es gyártás, Bhp gumi)
Költségeim:
Felni szett - 2 jó/2 rossz Pirelli gumival - 250.000 Ft (2 db jót árulom) - update: 2 gumi elment
Új Conti gumik szállítással - 166.600 Ft
Felnik görgőzése: 30.000 Ft
Bányai’s Garage javítás komplett - 65.000 Ft
Szerelés: 8.000 Ft (Győr, 60i gumi)
Végső költséget akkor látok majd, ha sikerül eladni a feleslegessé vált dolgokat. (update: turbina szett is eladva)
Km: 133.725
Mindent beleszámolva végül 73.000 Ft-ba került a csere, plusz az új szett Conti gumik.
Régi tervem volt, hogy ha végre újra garázsban fog állni az autó, ahogy az előző tulajnál is, feldobom a környezetet valami egyedi dekorációval.
A neten néztem ki őket, a megvalósításban egy kedves ismerősöm segített a győri Plaket Kft-nél.