Tagok >> PBali >> Giulietta 1.4 MAir Distinctive >> Blog
- Típus:Giulietta 1.4 MAir Distinctive
Mindent erről a típusról
Tagok, akik birtokolják a típust - Évjárat:2012
- Színe:Fehér
2022.01.11-én a vizsga lejáratának napján sikeres műszakit tett az autó.
Nem igényelt egyebet, mint a hátsó lámpákon lévő fólia eltávolítását.
Most marad így egy időre, teljes legalitásban. :-)
Csebali, köszönöm a segítséget, ha olvasod. :-)
A téli szett 2021.11.05-én került fel, a szokásos helyen, a győri Hatvani gumiszervízben.
A nyári Michelinekbe összesen 4822 km került. Nem sok…
Km jelenleg: 128.962
Jövőre a Contik helyett vagy kell egy új téli szett, vagy marad a 18-as turbina, csak veszek rá egy jó 4 évszakost…Meglátjuk.
2021.08.28-án volt a sógoromék esküvője. (Győrben)
Elkérték a Giuliettát, hogy az legyen az "autós főszereplő", így egy kis időre kölcsönadtam.
Eredetileg én lettem volna a sofőr, de aztán másképp alakult, így azt a pár km-t nélkülem tették meg.
Tetszett a fotósnak is állítólag, akik egy új Peugeot-val érkeztek. Nem tudták szerintem, hogy már Stellantis zászló alatt megy a két márka.
Az első fotót én készítettem (a kislányom háttal), a másik kettőt a fotós.
A közelmúlt eseményei:
- tankajtó szolenoid csere megtörtént (minden ok végre, az árát elvileg korábban rögzítettem itt, ha mégsem, akkor a feledés homályába merül)
- olajbetöltő sapka a helyére került - ára ca. br. 4100 Ft (Köszi Roberto és a radaros "mókát" is; olaszos sztori ide: Alfa már csak olyan sapkát ad, amin a felirat kizárólag 5W-30 olaj használatára hívja fel a figyelmet...a legszebb, Multiairbe 5W-40 kell...tipikus :-) )
- motortakaró műanyag letört füle meghegesztve
- klímát is ellenőriztük, ha jól emlékszem 6,5 fokig lement, tökéletes
Az elmúlt időszakban sűrűn - két hét alatt 4-5 alkalommal - előjöttek a modul problémájára utaló hibaüzenetek és a sárga tengeralattjáró...Dadogás, egyebek nem igazán, de mivel számoltam a dologgal, így ki lett cserélve a rettegett multiair modul.
(Kalkuláltam vele, ettől még nem esett jól kiadni az árát...)
A műveletre - bak cserével együtt - Mosonmagyaróváron, a Kozi's Garage műhelyben került sor, olajcserével egybekötve.
Km: 125.074
A felniket még tavasszal nyúztam le, javítás a győri Hödlmayr műhelyben történt, ahol eredetileg is átfényezték. CseBali segítségét köszönöm, nagyon szép lett, így a hibám is a feledés homályába merülhet...:-)
A bruttó költségekben a bak ára nincs benne, azt korábban vásároltam.
Hátra van még a tanknyitó szolenoid cseréje és az olajbeöntő kupak cseréje (elrepedt).
Utána egy jó ideig csak tankolni szeretném...:-)
Az elmúlt időszak szép sorban:
- kicseréltem a tankajtó stiftet (már nem lóg, de a nyitás-zárás bajos, amit vagy a piros madzaggal való nyitogatás okozott, vagy rossz a tankajtó nyitó szolenoid. Nem bontogatom a kárpitot, hogy teszteljem, rendeltem alkatrészt hozzá)
- a nyári szett egyik felnijén volt egy ronda nyúzás, ezt az autó előző tulajának közbenjárásával megcsinálták a hozzáértők (25e Ft) - köszi Bali innen is!
- a télit én "intéztem el", így azt a napokban viszem javításra ugyanoda
- nyári kerék felkerült (6e Ft)
A téli szett cca. 3330 km-t tett meg, letakarítottam, 3/4-ét elraktam.
Km: 124.140
A közelmúltban kerültek beszerzésre az alábbiak:
- pótkerék szettből hiányzó gyári imbuszkulcs a tetőablakhoz (cikkszáma: 60675692) - 1822 Ft
- kormány alatti kárpit (nagyon ronda volt) - (50509482) - 4170 Ft
- motortartó bak és csavarok - (50547669+46551027) - 29.200+(2*1290) Ft
- Tankajtó stift - (51851496) - 1509 Ft
- szállítási díj: 1200 Ft
A kárpit és a kulcs már a helyén, a tankajtó a közeljövőben lesz megjavítva.
Motortartó bakot megvettem, tavaly azt mondta Csöri még nem fontos cserélni, így azt egyelőre elrakom, egyszer helyére kerül majd.
Szokásos hely, Hatvani Győr.
Cca. 4300 km ment a nyári szettbe. Nem sok...Letisztítottam, gumiápolóztam, elraktam.
Téli szett megkapta a korábban vásárolt gyári felni kupakokat, így az igazi ez a garnitúra is.
Km állás: 120.827
A 120ezres karbantartásra Várpalotán került sor, a Csörgő Autószerviz Kft-nél.
Az alábbiakat tartalmazta:
- olaj (Selénia Star P.E.), olajszűrő
- levegőszűrő
- pollenszűrő
- Tutela Top 4s fékfolyadék
- Tutela Gearforce váltóolaj
- Gyertyák
- Komplett vezérlés (vezérműszíj klt., vízpumpa, hosszbordásszíj)
- Multiairszűrő
- Turbó olajozócső csavar
Az autót október 16-án pénteken adtam le, 21-én elkészült, 22-én hoztam el.
Mindkét alkalommal jót beszélgettünk mellé, előbb Csöri édesapjával, aztán vele is.
Megnyugtatott a tudat, hogy Csöri végezte a munkálatokat, innen is köszönöm.😎👌🏻
(A 120.000-es km állást hazafelé úton sikerült elcsípni, Bakonyoszlop és Bakonyszentkirály között.)
Az első lámpákra felkerült a kavicsok/karcok és uv elleni védőfólia.
Nem volt egyszerű mutatvány, egy jó ismerősöm csinálta, de örült, mikor kész lett vele...😉 Előtte polírt is kapott, ezt követően ment rá a védőfólia.
Az üvegtető előtti sáv 3M-es fekete fóliát kapott. (Le volt pattanva egy kis részen a fényezés, valószínű kavicsot kapott)
Ha már Ádám elvállalta az első lámpákat, gondoltam legyen dögösebb a hátsó is, így az kapott egy sötétítést😎 Nekem nagyon tetszik.
A munka a csornai Wrap Lab Decornál készült.
Az árban benne van a felhasznált anyag, az lámpák polírozása, első-hátsó fóliázás és a tetőn lévő sáv fóliázása is.